התחברות
הרשמה
היום בערב יש אוטבוסים?
28 במרץ 2021, 14:21
תחבורה ציבורית
3 תשובות
כן
_
__babygirl__
יש כן אבל נראליי עד 10 את יכולה לשלוח ליי פרח אניי צריך
e
evyatar.ben
כן
ל
ליהיא.
באותו הנושא:
יום שני בחופשת שבועות זה חג או שיש אוטבוסים וכאלה?
יש אוטבוסים ביום חמישי?
למה אין אוטבוסים בשישי בבוקר?
עליתי לפני כמה דקות על אוטבוס לבית שלי זה אוטבוס לעיר של ערבים שעובר דרך העיר שלי והנהג סירב לעצור לי בתחנה
מחר יש אוטבוסים ורכבות חינם בכל הארץ?
איזה קו יש אוטבוסים מאשדוד לתל אביב?
יש אוטבוסים היום???
יש אוטבוסים היום רגיל?
קווי אוטבוס בערב יום הזיכרון (מחר בערב) פועלים?
מחר יש אוטבוסים?
אוטבוסים עובדים ביום שלישי?