8 תשובות
לא, אלו שטויות.
לא ממש לא
לא ממש
לא, אני מאמינה באופי של בן אדם :)
כן
חחח לא חושבת שזה צירוף מקרים על הרבה דברים שאומרים על המזל שלי שלשחדחח
בטח
מתעסקת באסטרולוגיה שלוש שנים :)