8 תשובות
את צריכה לצאת, לטייל להבין את המקום שלך למצוא לעצמך תחביבים להכיר אנשים לבלות, והכי חשוב: לשמוח:)
למצוא מוטיביצה/תחביב להתעסק במשהו אחד
שואל השאלה:
יש לי תחביב אני עובדת יש לי חברים אבל אני מרגישה בלופ
אנונימית
כבר עשית את הדבר הראשון, הבנת שיש לך בעיה
עכשיו הדבר השני הוא להבין איפה הבעיה שלך מתמקדת
אחר כך תנסי להבין מתי זה התחיל
וככה תמצאי תשובה
את צריכה למצוא משהו חדש, מרענן, משהו שיכניס לך טיפה אדרנלין לגוף משהו לא משעמם
שואל השאלה:
אני באמת לא מבינה למה
אין סיבה באמת שיש לי הכל אבל בתוך תוכי אני מרגישה מיואשת ולא מאושרת
אנונימית
שואל השאלה:
התחלתי עבודה חדשה עם אדרנלין זה כיף אבל אני כבר לא מגיבה לאירועים כמו פעם אני מרגישה מיואשת לא יודעת מנ עובר עליי
אנונימית
לעשות דברים שאת אוהבת להיות עם אנשים שאת אוהבת להיות יותר בחברה,להיות אופטימית ,להציב מטרות בחיים