6 תשובות
בתור אחת שהיא מעריצה של מארוול אני פחות התחברתי ליקום הקולנועי של dc
בזבוז זמן רוב הסרטים שלהם גרועים
כן כן כן.
wonder woman
man of steel
batman v superman: dawn of justice
suicide squad
justice league
aquaman
shazam!
birds of prey
wonder women 1984
justice league: snyder cut (לא קאנון)
והנה היקום הקולנועי המצויר, אני אישית אהבתי אותו יותר:
the flashpoint paradox
justice league: war
son of batman
throne of atlantis
batman vs robin
batman: bad blood
justice league vs teen titans
justice league dark
teen titans: the judas contract
suicide squad: hell to pay
the death of superman
constantine: city of demons
reign of supermen
batman: hush
wonder woman: bloodlines
justice league dark: apokolips war
wonder woman
man of steel
batman v superman: dawn of justice
suicide squad
justice league
aquaman
shazam!
birds of prey
wonder women 1984
justice league: snyder cut (לא קאנון)
והנה היקום הקולנועי המצויר, אני אישית אהבתי אותו יותר:
the flashpoint paradox
justice league: war
son of batman
throne of atlantis
batman vs robin
batman: bad blood
justice league vs teen titans
justice league dark
teen titans: the judas contract
suicide squad: hell to pay
the death of superman
constantine: city of demons
reign of supermen
batman: hush
wonder woman: bloodlines
justice league dark: apokolips war
כן!
סרטי הלייב אקשן פחות מחוברים אחד לשני כמו במארוול, אבל הדמויות יותר טובות.
יקום האנימציה לעומתו הוא מטורף!
סרטי הלייב אקשן פחות מחוברים אחד לשני כמו במארוול, אבל הדמויות יותר טובות.
יקום האנימציה לעומתו הוא מטורף!
כןן
פאק כן כלכך
באותו הנושא: