6 תשובות
בתור אחת שהיא מעריצה של מארוול אני פחות התחברתי ליקום הקולנועי של dc
בזבוז זמן רוב הסרטים שלהם גרועים
כן כן כן.

wonder woman
man of steel
batman v superman: dawn of justice
suicide squad
justice league
aquaman
shazam!
birds of prey
wonder women 1984
justice league: snyder cut (לא קאנון)

והנה היקום הקולנועי המצויר, אני אישית אהבתי אותו יותר:

the flashpoint paradox
justice league: war
son of batman
throne of atlantis
batman vs robin
batman: bad blood
justice league vs teen titans
justice league dark
teen titans: the judas contract
suicide squad: hell to pay
the death of superman
constantine: city of demons
reign of supermen
batman: hush
wonder woman: bloodlines
justice league dark: apokolips war
כן!
סרטי הלייב אקשן פחות מחוברים אחד לשני כמו במארוול, אבל הדמויות יותר טובות.
יקום האנימציה לעומתו הוא מטורף!
פאק כן כלכך