8 תשובות
לא חובה אבל זה מוסיף
אנונימית
לא . זה שני יקומים שונים. הסרטים של מארוול פשוט מדהימים, והסרטים של dc פח אשפה. אבל הסדרות של dc זה הדבר הכי טוב שקיים, ממליץ במיוחד על הסדרה הפלאש , היא פשוט מדהימה
אפילו dc לא מבינים את הסרטים שלהם. לא עקביים בכלל.
תראי מה שאת רוצה, לא חושבת שצריך לראות לפי הסדר
שואל השאלה:
כן אני יודעת שזה לא אותו יקום התכוונתי לאם צריך כמו ביקום של מארוול לראות לפי הסדר את הסרטים שיצאו
אנונימית
אה, לא חובה^
כן, פחות חובה כמו מארוול אבל כן .
דרך אגב אם את רוצה יקום קולנועי של די סי אני ממליצה את זה dcamu ולא את ה dceu הוא הרבה יותר טוב
שואל השאלה:
^נינה דוברב
מה ההבדל?
אנונימית
dcamu זה יקום קולנועי של סרטים מצוירים ) pg13 אז זה אחלה)
dceu זה היקום סרטים שכוללים את מה שכולם מכירים כמו הסרט של וונדר וומן, ליגת הצדק, כו...