6 תשובות
פשוט לומר
דיי אני ילד גדול ואני לא צריכה לבכות
פשוט להפסיק
הכי פשוט לא לחפש באמת סיבה ופשוט להחליט שאת מפסיקה לבכות וזהו
אל תפסיקי, זה טוב לשחרר.
תנסי לכתוב את זה, אני אישית זה מה שעוזר לי.
תנסי להעביר את הרגשות לדף, את לא צריכה לשכוח.
את צריכה להתגבר.
זה שני דברים שונים.
שואל השאלה:
אני בת ואיך
אנונימית
תנסה להשכיח אותה מהמוח
אני חושבת שדווקא מה שעדיף זה לא להפסיק פשוט לתת לזה עד שזה נגמר ואז תרגישי הקלה
עם אם לא את כל פעם תזכרי בזה ותתחילי לבכות מחדש
אני מכירה את זה על עצמי כשאני גומרת להתאבל על מישהו זה פשוט נגמר