3 תשובות
איך אתה בטוח שזה לא הדדי?
אנונימית
תעביר את הזמן במשהו שאתה אוהב לעשות תעסיק תעצמך צא עם חברים תעשה כל היום דברים חוץ מלחשוב לא עליה ולא על אף אחד אחר חוץ מעל עצמך
אין ממש דרך... התאהבות לא הדדית זה עצוב ואתה כנראה לא תפסיק לבכות בקרוב. זה בסדר. פשוט תוציא את העצב שלך ובאיזשהו שלב זה יעבור לך ותמשיך הלאה.
אנונימית
באותו הנושא: