10 תשובות
שואל השאלה:
אין לו פיגור אני מקווה שאת צינית , פיגור מאבחנים ממש בגיל מוקדם .
אנונימי
שואל השאלה:
איך אני יודע שהוא כזה, כי גם אני כשאני מדבר עפות לי מחשבות באמצע ואז זה יוצא הזוי ומחורבש זה סיוט .
אנונימי
להגיד שיש לבן אדם הפרעה טורדנית כפייתית על סמך ההתנהגות שלו זה דיי מוגזם
מסכימה עם אנונימית
אבל לא פוסלת את האפשרות שיש לו משהו
הכל יכול להיות
שואל השאלה:
כי אני יודע לזהות מישהו שנמצא בבעיה שלי חח
אנונימי
גם לי יש ocd רק אומרת
כאילו יש מצב שיש לו לא בטוחה
שואל השאלה:
מסכן שהוא לא מודע לזה ... :(
אנונימי
קרה לטובים ביותר מה אני אגיד
שואל השאלה:
חח אולי יש תקווה
אנונימי
יכול להיות שסתם יש לו חרדה חברתית או חוסר ביטחון מסויים
ספק שזו הפרעה טורדנית כפייתית
אנונימית
אולי