9 תשובות
שואל השאלה:
אני מכיר מישהו עם אספרגר, והוא אומר הכל בפנים חחח
אנונימי
אני מאובחנת עם אספרגר, אני חושבת שהוא פשוט סתם מוזר, אבל גם אני מוזרה באותה מידה כמוהו
שואל השאלה:
אז את חושבת שהוא כמוך?
אנונימי
אנונימי, לא אכפת לי ממנו אבל אני חושבת שהוא סובל מבערך אותם תופעות לוואי כמוני, למשל חוסר ביכולות תקשורתיות או חברותיות או קורדינאציה לקוייה (מתבטא בתנועות אקראיות של הידיים)
שואל השאלה:
חח למה מה הוא עשה לך
אנונימי
כלום, אני פשוט אומרת חלק מהתופעות הלוואי של אוטיזם שאני סובלת מהן
שואל השאלה:
אז הוא כנראה בעל התסמונת, בתור אחת שיש לה אספרגר את כנראה מבינה יותר טוב מכל אחד מה התופעות לוואי שיש בזה
אנונימי
שואל השאלה:
הוא לא דמות הוא ממש לא דמות תאמין לי
אנונימי
יכול להיות אבל אני לא מומחת בנושא