התחברות
הרשמה
אם אני משאירה בטעות גלידה לכמה שעות בחוץ ואז אני מחזירה אותה למקפיא אני יכולה עדיין לאכול אותה?
24 במרץ 2021, 03:08
גלידה
מקרר
מקפיא
אוכל
גלידות
5 תשובות
יס
י
ילד שאוהב מוזיקה
סי
א
איש רציני
יאפ
1
1היייי
כן
p
pdf2
כן
ג
גברת פיוז קצר
באותו הנושא:
אם אני משאירה את המסקרה שעליי לכמה ימים זה בסדר או לא?
אז ישנתי בטעות כמה שעות עם עדשות, קרה גם לכם?
אכלתי בטעות אחרי שעתיים בואנו במקום 4 שעות מה לעשותת?
אם נלחץ לכם בטעות המינוס בתגובות לאנשים, אתם משאירים אותו?
איך הייתם מגיבים אם סבתא שלכם הייתה משאירה לכם בחדר עוגיות ומכתב?
נכון שאוכלים מהקופסה של הגלידה ואז מכניסים לכמה שעות במקפיא היא יוצאת הרבה יותר טעימה?
מה קורה נגיד אם אני משאירה את הפד 8 שעות (יותר מדי)?
עם אני משאירה את הספטום בתוך האף במשך 3 שעות שלא יראו אותו מה יקרה?
קניתי בטעות גלידה בטעם וניל וגם שוקולד(מעורבב)
אני עוד שעה, שעה וחצי יוצאת לגלידה עם חברים
אם משאירים ירקות בחוץ לכמה שעות, משהו כמו 8 שעות. יכול לקרות לזה משהו?