5 תשובות
שואל השאלה:
אויי אוכל זה כזה טעים
אויי אוכל זה כזה טעים
אנונימית
אז תאכלי
בתאבון
אבל אל תתפוצצי
שתהני שם
בתאבון
אבל אל תתפוצצי
שתהני שם
שואל השאלה:
החארות דחו לעוד שעתיים אני לא מתכוונת לגווע ברעב אני אוכלת שיתפוצצו מקסימום אני לא אוכל שם
החארות דחו לעוד שעתיים אני לא מתכוונת לגווע ברעב אני אוכלת שיתפוצצו מקסימום אני לא אוכל שם
אנונימית
תאכלי משהו קטן
קרקרים
כריך
סלט
קרקרים
כריך
סלט
אם את רעבה תאכלי ארוחה טובה ושם תקחי לך משהו קטן
באותו הנושא: