6 תשובות
אנחנו מאמינים בשיוויון ולא רק ביומיום ובחברה אלא גם כן בתחום הדתי. זאת אומרת- נשים קוראות בתורה, אין מחיצה בבתי כנסת , אישה יכולה להוציא ידי חובה גם גבר בכל מני מצוות עוד.
ולא, זה לא רפורמי.
רפורמים אינם שומרים במאה אחוז שבת ורובם מסורתיים. הם משתמשים בכלי נגינה, מקרופון בבתי הכנסת והבית כנסת שלהם דומא לכנסייה.
הם מחוייבים להלכה אבל עם שינויים ע"פ ממצאים היסטורים/היתרים מעניינים
אנשים שחושבים שאפשר "להתאים" את ההלכה לתפו]ה ש להבחרה שלא הולכת בדרך ישרה, במקום לעשות את ההפך (להתאים את עצמם להלכה המקורית).

זה לא עבודת ה'... מה שה' צוה - זה לדורות...
זרם יהודי שמאמין שתוקפה של ההלכה לא מגיע ממקור מטא-פיזי כזה או אחר אלא מתוך המאמינים בדת - לכן ניתן לשנות אותה בהתאם לצרכי ודרישות הקהילה.
^ ומה זה אם לא כפירה?
^לא אמרתי שלא.. השאלה הייתה מה זה קונסרבטיבים (בכל מקרה - גם לא אמרתי שכן).