3 תשובות
תמציא מה שבא לך ותקרא לזה דפלקובי, מבחינת יהדות זה לא משנה אף אחד מהם כי כולם ממציאים
קונסרבטיביים, אני התפללתי תקופה מסוימת בסידור קונסרבטיבי. אצל רפורמיים יש כל מיני כותבי תפילות כמו מארשה פאלק, שניסחו טופסי ברכות כמו: 'נברך את עין החיים', 'ברוכה את יָהּ'; אני פחות מתחבר לזה ומעדיף נוסח יותר מסורתי.
שניהם רע
באותו הנושא: