6 תשובות
ברור שלא כל הבנים ככה אבל בנים זה עם...
תשמעי קשה למצוא בחור שיתאהב באופי שלך קודם לפני היופי שלך. כי הדבר הראשון שאנחנו רואים זה יופי וכן אני גם מסתכלת על בנים לפי היופי קודם. זה שהם בורחים ממך בגלל פגמים זה מפגר. בסופו של יום את תמצאי מישהו שיאהב אותך בזכות הפגמים האלה
אבל כולם שופטים את כולם לפי מראה מה זאת אומרת
אף אחד לא רוצה לצאת עם מישהו שלא נראה טוב לדעתו זה דבר שהוא הכרחי וזה לא קשור אפילו לשטחיות
אף אחד לא רוצה לצאת עם מישהו שלא נראה טוב לדעתו זה דבר שהוא הכרחי וזה לא קשור אפילו לשטחיות
שואל השאלה:
^אני למשל לא מתייחסת למראה חיצוני, ואף אחד לא רוצה לצאת עם מישהו שלא נראה טוב? ומה אז הוא יישאר לבד כל החיים? זה פשוט עצוב לקרוא דבר כזה.
^אני למשל לא מתייחסת למראה חיצוני, ואף אחד לא רוצה לצאת עם מישהו שלא נראה טוב? ומה אז הוא יישאר לבד כל החיים? זה פשוט עצוב לקרוא דבר כזה.
אנונימית
-לא נראה טוב לדעתוו-
לא התכוונתי לא נראה טוב לפי מה שהחברה אומרת שנראה טוב אבל לכל אחד יש טעם שונה לא יודעת
בלי משיכה למראה אין משיכה מינית זה באמת לדעתי דבר שהוא הכרחי במערכת יחסים
לא התכוונתי לא נראה טוב לפי מה שהחברה אומרת שנראה טוב אבל לכל אחד יש טעם שונה לא יודעת
בלי משיכה למראה אין משיכה מינית זה באמת לדעתי דבר שהוא הכרחי במערכת יחסים
שואל השאלה:
אז כנראה שאני לא מספיק טובה במראה שלי...
אז כנראה שאני לא מספיק טובה במראה שלי...
אנונימית
באותו הנושא: