3 תשובות
סתם זבל, עזבי אותו, זה לא שווה את זה פשוט.
ח חבר שלי סוג של בגד בי בכך שהוא אוהב את האקסית שלו כך שאני קצת מבינה אותך ,בנים זה עם של זבל.....
אנונימית
הם מיץ הזבל האנושי, תרחקי מהם כמו מאש