3 תשובות
כן לכי איתם סתם סיבוב, מה יש לך להפסיד?
כן זה מרגש באיזשהו מקום
אממ אותי זה משעממם אבל אם באלך ללכת להסתובב וקצת להתאורר אז תעשי את זה
באותו הנושא: