3 תשובות
כן לכי איתם סתם סיבוב, מה יש לך להפסיד?
כן זה מרגש באיזשהו מקום
אממ אותי זה משעממם אבל אם באלך ללכת להסתובב וקצת להתאורר אז תעשי את זה