תשובה אחת
מהירות סבירה בישראל זה 20 קמש מעל למהירות המותרת במינימום
אני לא יודע אם יש לך רישיון או שאת עושה תיאוריה
אבל אם תנהגי תראי שזה ככה

אני לא מעודד נסיעה כזאת אבל זה ככה לצערי
אם נוסעים שבעים במקום של שבעים לא יפסיקו לצפור לך ולעקוף
במקום של שבעים נוסעים מינימום 90




ולשאלה שלך מהירות סבירה זה יכול להיות המהירות המותרת או גם קצת פחות
אנונימי