התחברות
הרשמה
אנחנו מדברים חודשיים ויותר באינסטא ואין לנו עוד את המספר של אחד השני זה אומר משהו?
לפעמים יש ימים נגיד עבר שבועיים ואנחנו כזה רק בריפליי סצם תמונה אפילו בלי מילים
22 במרץ 2021, 12:34
ידידות
Instagram
תשובה אחת
כנראה הוא עוד מתבייש להביא תנסי לדבר איתו על זה
N
Negan
באותו הנושא:
מה מבינים מזה:" אני מרגישה מאוד קרובה אליך אמנם אנחנו מדברים רק חודשיים אבל זה מרגיש לי בהרבה יותר וזה גורם לי...."
יש מישהי שנפגשתי איתה פעם אחת ואנחנו מדברים כבר חודשיים ואנחנו אמרנו שניפגש שוב ואנחנו רוצים להיות ביחד
יש לי חבר מצרפת שהוא חם עליי ואני עליו רצח, אנחנו מדברים כבר חודשיים ואני יכולה בתכלס לטוס אליו, מה אתם אומרים?
באלי מישהו ואנחנו מדברים חודשיים וחצי והוא לא שולח לי הודעה לשלוח לו?
יצאתי עם מישהו חודשיים ולא אהבתי אותו,אז נפרדנו כדי שלא יפגע,אנחנו לא מדברים כבר שבוע ואני משתגעת מגעגוע אליו,מה לעשות?
אנחנו מדברים כבר חודשיים וניפגשנו פעמיים. איזה סיבה יכולה להיות לו לא להציע לי לצאת איתו?
לגיטימי להתנשק על דייט ראשון? אנחנו מדברים כבר יותר מחודשיים כל יום, אבל לא נפגשנו אף פעם
אם אנחנו מדברים חודשיים בסטיפס כל יום זה קשר ארוך יחסית?
אני מדברת עם מישהו כבר חודשיים ואנחנו מדברים כל יום ורואים שהוא בעניין שלי
כדאי לי להפגש עם מישהו שהתחיל איתי באינסטגרם ואנחנו מדברים איזה חודשיים?
אני וחבר שלי היום חודשיים ביחד, ואנחנו בסוג של ריב כבר כמה ימים ואנחנו לא מדברים והוא אפילו לא שולח הודעה יש מצב שהוא מצא מישהי אחרת?