4 תשובות
שואל השאלה:
זה תמיד ככה
אנונימי
איזה שטויות, מי אומר את זה
מי פגע בך אחי
זה לא ככה.
לא נכון, לאחרונה דחו אותי ואני חושבת שהוא מדהים
ויש לי הרבה בפרינדזון ולא רק ידידים, גם אנשים שיצאתי איתם פעם
זה לא מרושע זה רק טבעי