9 תשובות
מן הסתם נו באמת
מן הסתם
לא צריך שהם יגידו את זה בכלל, לא מכירה הרבה הורים שלא יאסרו.
אנונימית
זה ברור מאליו שאני לא אעשה בגיל הזה
אנונימית
לא שואלים את ההורים חח
לא יצא לי לפתח איתם דיון על הנושא אבל זה נשמע לי גיל נורא מוקדם
ולמה שאני ישאל זה החיים האישים שלי לא שואלת אותם אם לקום בבוקר או ללכת לישון אני לא ישאל על זה אם יבוא לי מה זה ענינם
ולמה שאני ישאל זה החיים האישים שלי לא שואלת אותם אם לקום בבוקר או ללכת לישון אני לא ישאל על זה אם יבוא לי מה זה ענינם
למה שתעשה בגיל הזה בכלל?
רגע מה? למה שתעשה את זה בגיל 14???
לא אכפת להם יותר מדי
(וחוץ מזה אפשר לא לגלות להם)
(וחוץ מזה אפשר לא לגלות להם)
באותו הנושא: