9 תשובות
אני חושבת שאני בן אדם טוב באמת, לפעמים אני עושה טעיות, אבל סך הכל אנו מנסה תמיד להיות נחמדה ולנהוג איך שצריך בסיטואציות מסויימות. אני חושבת שחברים שלי גם חושבים שאני בן אדם טוב, בגלל זה הם גם נקראים חברים. לא ממש אכפת לי מה השאר חושבים, אם אני חושבת שמישהו הוא בן אדם רע אז לא אכפת לי מה הוא יחשוב עלי. אני נחמדה למי שנחמד אלי או למי שאני מרגישה שמגיע היחס הטוב הזה
אני חרא של בנאדם ויש לי מקום בגיהנום
אני חושבת שאני הבן אדם הכי טוב שאני מכירה
זו גם די המטרה שלי בחיים
נראה לי שאחרים לא כל כך מכירים אותי
אני כן טוב אבל משום מה אני מוצא את עצמי מנסה להיות טוב לכאלה שעושים לי רע
1. אני לא יכול לשפוט את עצמי כי אני לא אהיה אובייקטיבי.
2. יש כאלה שיגידו שאני טיפש ויש כאלה שיגידו שאני גאון, גם כאן לא אני יכול להחליט.
כן ואני חושבת שמי שמכיר חושב את זה גם עליי בסך הכל
לא הייתי אומרת שאין לאן להשתפר ברור שיש פשוט יחסית אני ממש אחלה
לדעתי אני טוב והרבה אחרים חושבים שאני טוב, אבל בזמן האחרון אני פחות ומדרדר
אנונימי
סנובית
רעה
מצחיקה
לדעתי אני סבבה
טובה למי שטוב אלי