2 תשובות
האקדח זה מד מהירות אבל הוא לא מצלם את הלוחית רישוי. אם השוטר נועל את האקדח לייזר על המהירות שהוא קלט, הוא יכול לעצור אותך ולתת לך דוח. אם הוא לא עצר אותך אז הכל טוב.
לא יודע אבל תזכרי שהכביש הוא בית ספר לסבלנות.