התחברות
הרשמה
קשה לי להגיד לאנשים שאני אוהב שאני אוהב אותם מה לעשות?
22 במרץ 2021, 00:33
התאהבות
התחלות
התבגרות
תשובה אחת
אל תגיד
נ
נחפשה ונחקורה.
באותו הנושא:
החלטתי שמחר אני הולך להגיד לה שאני אוהב אותה, איך בדיוק להגיד את זה?
זה מוזר שאני שונא להגיד "אחי" לבנים אבל אוהב להגיד "אחותי" לבנות?
איך כדאי לי להגיד לילדה שאני לא מדבר איתה שאני אוהב אותה אבל אנחנו לא מדברים
אחרי שהיא מסכימה שאני אומר אם היא רוצה שנהיה ביחד, ישר להגיד לה שאני אוהב אותה?
איך לגרום לאנשים להפסיק להגיד שאני חתיך (אני חושב שאני מכוער ובאלי שיפסיקו לקרא לי ככה)
איך להגיד לה שאני אוהב אותה בלי להגיד את זה ישירות?
זה אנוכי להגיד שאני מרגישה כל כך לבד למרות שאני מוקפת באנשים?
מה להגיד לאנשים שצוחקים עליי על זה שאני לא גובהת ועל זה שאני נמוכה?
אם אני אוהב מישהי ולא רוצה חברה להגיד לה שאני אוהב אותה או לא?
איך אני יכול לרמוז/להגיד לילדה שאני אוהב אותה שאני רוצה שניהיה ביחד
איך להראות לה שאני אוהב אותה מבלי להגיד לה שאני אוהב אותה?