18 תשובות
כן מאוד
שואל השאלה:
מה השיר הכי טוב שלהם?
אנונימית
כן מאוד אני אוהבת את help וyesterday
כן ממש טובה אני מת אלאה!
היא לא טובה היא אגדית
כן יש להם מלא שירים
ממש לא הם סתם נחשבים ללהקה הכי טובה אי פעם, אין לזה שום סיבה, הם בכלל לא שינו את המוזיקה ואת איך שהאלבום בנוי ואת הקאברים של האלבומים.
והם עשו חרא מוזיקה כאילו יסטרדיי איזה שיר גרוע a day in life בכלל נוראי
שואל השאלה:
כן
אנונימית
ה'חתול הדורדוראנט הקסום, אין לך חוש מוזיקה פשוט!
אוקי עכשיו אתה מוזמן לקרוא עוד פעם את מה שכתבתי ולהסתכל לי בפרופיל
את המרת שהם להקה גרוע אז אין לך חוש מוזיקה זה הכול :)
שואל השאלה:
למיטב הבנתי הוא כתב בנימה צינית
אנונימית
מי הוא אני?
שואל השאלה:
הוא= חתול הדורדוראנט
אנונימית
אגדית
ממש טובה
כן לדעתי הם להקה מדהימה