5 תשובות
זה אומר שהיא אוהבת אותכם אם היא יוצאת מעבודה בשביל לאוכל איתכם והיא דואגת לכם כי היא בקלות יכולה לאכול בעבודה או משהו כזה
אנונימי
וואו איזה ילדים כפויי טובה יש בדור הזה
שואל השאלה:
אבל זה מתחיל ליהיות כבר מציק כיאילו אין לי בעיה שהיא תבא פעמים או שלוש בשבועה אבל היא באה כול הזמן
אבל זה מתחיל ליהיות כבר מציק כיאילו אין לי בעיה שהיא תבא פעמים או שלוש בשבועה אבל היא באה כול הזמן
אנונימית
את צריכה להגיד תודה שיש לך אמא כזאת
בעתיד את תתחרטי על זה שלא רצית שהיא תבוא לאכול איתכם
בעתיד את תתחרטי על זה שלא רצית שהיא תבוא לאכול איתכם
אנונימי
תגידי מה את רצינית? תגידי תודה שהיא יוצאת מהעבודה בשבילכן ובאה לאכול איתכם בכלל
באותו הנושא: