6 תשובות
שואל השאלה:
אבל אדום עכשיו ובולט
אנונימי
גם לי יש
לא נורא
תתנחם
לא משנה מה. אל תיגע בו ואל תפוצץ אותו כי תשאר לך צלקת
תפוצץ אותו ושים בצל, זה יגמור אותו
בקטנה,יעבור.
או שתפוצץ
תפוצץ אותוו