8 תשובות
לא אבל הם יכולים לתקן אותה
אני לא חושב, מוחקים שאלה רק אם נאמר משהו גס או דברים דומים
לא, אבל אם הוא לא שם סימן שאלה - יש עילה למחיקה.
תלוי, בסטיפס יש חוק האוסר על שיגאות כתיב הוא יכול למחוק לו את השאלה או לערוך
לפי בחירת הנאמן
לפי בחירת הנאמן
לא, מוחקים רק במידה ואלו שגיאות כתיב מכוונות וילדותיות.
בדר"כ עורכים לו את השאלה ומתקנים.
שולחים לו הערה וכותבים שילמד מהעריכה שהתבצעה על מנת למנוע מחיקה להבא.
בדר"כ עורכים לו את השאלה ומתקנים.
שולחים לו הערה וכותבים שילמד מהעריכה שהתבצעה על מנת למנוע מחיקה להבא.
שואל השאלה:
זה נורא אם באמת ימחקו לו את שאלה הבאה אם היא תיהיה עם שגיאות
זה נורא אם באמת ימחקו לו את שאלה הבאה אם היא תיהיה עם שגיאות
אנונימית
לא, יש כאן אנשים שיש להם דיסלקציה
אנונימית
זה תלוי במצב ואם השגיאות כתיב נעשו בכוונה. במידה ושואל השאלה התבלבל בין "אם ל"עם", אז זה נחשב לשגיאת כתיב. במקרים כאלו, נהוג לערוך את השאלה וגם לתקן את שגיאת הכתיב. אם כי, לא הרבה נאמנים אוכפים את החוק הזה. אך אם הוא שאל: "טאגידו, גמ עטמ הואבימ עט אצווה הקחול?" במקום "תגידו, גם אתם אוהבים את הצבע הכחול?" - זה נחשב לספאם שטותי, כי שואל השאלה רשם שגיאות כתיב *בכוונה*.
באותו הנושא: