4 תשובות
אז תשחררי,הרי זה גם ככה לא יעזור לך.אם הוא לא מתעניין בך יותר הוא לא שווה שתחשבי עליו,את סתם תיפגעי...פשוט לשחרר.
תמשיכי הלאה למרות שזה כאב אחרת אם לא תשחררי זה סתם יהיה יותר כאב
אוגרים כוחות וממשיכים הלאה
באמת להמשיך הלאה עם כמה שזה כואב וקשה, בסוף זה שווה את זה כי מגיע לך הרבה יותר טוב!