6 תשובות
שואל השאלה:
פשוט הייתי צריכה לפרוק לילה טוב 3:
פשוט הייתי צריכה לפרוק לילה טוב 3:
גם לי בא לשרוף את הבית ספר, אפשר להצטרף?
כן אבל תחשבי גם על המורים, הם צריכים להעביר לכם חומר מסויים בזמן מסויים ואז אחרי חופש כשלא עושים כלום רוב התלמידים שוכחיפ
שואל השאלה:
כמובן
כמובן
מבטיחה זה מעצבן, ואז הם עוד שואלים מה עשיתם בחופש ? - עשיתי את העבודות שלך
^יואו נשבעת כן ,יש לי ארבע עבודות ויש לי רק שבוע לעשות אותן,שום חופש ,הכל חרטה.
באותו הנושא: