4 תשובות
סתם איזה אחד משוגע הרג כמה אסייתיות
רצחו כמה והכו אותם או משהו בגלל שהם חושבים שהם המקור לקורונה או שסתם שונאים אותם בכללי
יש עכשיו גזענות מטורפת על אסייתים, היו כמה מקרי רצח, אלימות מילולית ופיזית, מקומות שלא נותנים להם להכנס אליהם..
מזעזע
מזעזע
מאשימים שם אנשים אסייאתים (הם בטח לא יודעים להבדין בין סינים לאסיאתיים אחרים) בגלל שהקורונה התפרצה בסין
מתנקלים אליהם ומביישים אותם כי הם סינים
מתנקלים אליהם ומביישים אותם כי הם סינים
באותו הנושא: