תשובה אחת
תאמרי לה שאת מאוד עסוקה.
אני באמת בטוחה שאם עד עכשיו היא איכשהו הסתדרה בלי טלפון מגע היא תוכל להסתדר גם לעוד כמה ימים. הימים האלו הפ ימים לחוצים לאנשים שמסדרים את הבית לפסח,במיוחד אם את צריכה גם לשמור על האחים שלך וכשאחותך ילדה ואת עוד גם עובדת.
חברה,תאמרי לחברה שלך שאת מאוד מאוד רוצה לעזור לה,אבל את כרגע לא יכולה לא כי את לא רוצה-אלא כי את מאוד עסוקה.
היא צריכה להבין את המצב,זה לא שאת עושה לה בכוונה.
בהצלחה :)
אני באמת בטוחה שאם עד עכשיו היא איכשהו הסתדרה בלי טלפון מגע היא תוכל להסתדר גם לעוד כמה ימים. הימים האלו הפ ימים לחוצים לאנשים שמסדרים את הבית לפסח,במיוחד אם את צריכה גם לשמור על האחים שלך וכשאחותך ילדה ואת עוד גם עובדת.
חברה,תאמרי לחברה שלך שאת מאוד מאוד רוצה לעזור לה,אבל את כרגע לא יכולה לא כי את לא רוצה-אלא כי את מאוד עסוקה.
היא צריכה להבין את המצב,זה לא שאת עושה לה בכוונה.
בהצלחה :)
באותו הנושא: