התחברות הרשמה

למה סטיפס לפעמים מרגיש כמו טינדר?

25 באפריל 2019, 01:16
Tinder    
4 תשובות
כי חצי מהאתר חושבים שזה אתר הכרויות
|
|YA1R|
אה זה לא טינדר?!
אנונימית
כי כולם פה חרמנים
Y
Yuval_
אנונימית כנראה לא היית בטינדר
ר
ריץ' אנד פיימוס
באותו הנושא:
מה ההבדל בין טינדר לסטיפס?
רק אני מרגישה לפעמים לא קשורה לסטיפס?
איפה הכי כדאי לי יותר להכיר חבר, בסטיפס, בטינדר או בfxp?
למה אתם בסטיפס ולא בטינדר ?
סטיפס או טינדר?
מצאתי מישהי שאני מכיר מסטיפס בטינדר, מה לעשות עם המידע הזה?
רק אני מרגישה שמאז שפתחתי את חשבון הסטיפס שלי, איבדתי כמה תאים במוח מהשאלות כאן לפעמים?
תגידו גם אתם מרגישים שנאמני סטיפס לפעמים קצת מגזימים עם הדיווחים והמחיקות?
עשיתי מלא NOPE בטינדר ואין לי עכשיו בכלל בנות בטינדר
הגיוני שאף פעם לא קיבלתי לייק בטינדר ואני בטינדר כבר שנה ?
דעות על טינדר - מה דעתכם על אפליקציית טינדר?