238 תשובות
הכי יפים בארץ
תרבות מושלמת
למה אין גברים כאלה כאן
כל אחד שם יותר חתיך מהשניי לול
מהממים.
שואל השאלה:
לדעתי הם נראים נורא
ואני שונאת את איך שהם מתנהגים ומדברים
אנונימית
הם נראים נורא ואת שונאת את איך שהם מתנהגים? זה הכי הכללה ששמעתי
שואלת השאלה את פשוט גזענית
ואין לי מה לחשוב עליהם הם סבבה כמו כולם
אמאלה כל כך יפים ומיוחדים אני אוהבת ממש
מהממים
את חושבת שהם נראים נורא ושונאת את איך שהם מתנהגים? מדווה שתקבלי סיבוב על העובדה שהם לא שונים ממך. אולי בעצם כן, הם לא שופטים אדם על פי מראה חיצוני.
חמודים ברמות אבל לא הטעם שלי
וואלה נראים טיל ויש להם אחלן של תרבות ג'אז בלוז r&b ראפ ועוד מלא סגנונות מוזיקלים מדהימים
אה וגם אין אדי מרפי בעולם חח
וואו הם כל כך יפים
חלקם נראים טוב אבל אופי מסריח
אנונימית
שואלת השאלה, את גזענית.
ולשאלתך, אני חושבת שהם אנשים מקסימים כמו כולם ויש להם תרבות נהדרת ומעניינת מאוד.
איזה אנשים מפגרים יש פה אתם קולטים שאתם רואים אפרואמריקאי במדיה מדובר ביפים ביותר שבינהם, זה כמו שתראו את כל הדוגמנים והאנשים היפים בישראל ותסיקו מזה שכל הישראלים נראים פצצה...
מהממים גם במראה וגם בתרבות

הבעיה שלכן היא שישר שאומרים לכן אפרו אמריקאים אתן מדמיינות בראש מסוממים מהארלם (שואלת השאלה והאנונימית מעליי)
נראים בסדר אני מניח תרבות התרבות שלהם מעניינת
hey stranger חתיכת מפגרת
אני ממש לא חושבת ככה
אבא שלי גר בלוס אנג'לס ויש לי משם חברות כל האמריקאים גם שחורים וגם לבנים הם חרמנים בצורה מסריחה ומוגזמת
את לא יכולה ללכת שם ברחוב מבלי שיבחנו לך תגוף
ובבתי ספר שם מביאים אקדחים
אנונימית
^זה ככה גם בישראל (העניין של החרמנות)
כל גבר בוחן אותי, אל תגידי שטויות
וואי אבל לא דיברתי אלייך סתמי תפה
כל שאלה את מתערבת מה את רוצה
לא אמרתי שכאן אין, לכי לארצות הברית תחווי את זה פי 70. עכשיו שתקי לא דיברצי אלייך
אנונימית
^^לא
המצב כאן לא הרבה יותר טוב משם
^חחחחחחחחחחח לכי ללמוד שם תראי אם לא מביאים אקדחים ולא יורים
בנות בגיל 11 מאבדות בתולין שם ואל תגידי לי שלא
כי רוב המשפחה שלי גרה שם
אנונימית
^^ עלק לא הרבה יותר טוב בטח שיותר טוב את סתם טיפשה
^גם בישראל מאבדות בתולין בגיל 11 חחח
ושם זה תלוי באזורים יש אזורים טובים יש פחות
אבל הם אחלה קהילה איך הם מהעבדות נהיו מה שהם "שולטים" בעולם
אנונימי
^לא מדברת על האקדחים
וכאן כל שני וחמישי שומעים על אונס וכל יום בנות חוות הטרדות מיניות
ו"בזכות" ההשפעה בארץ מאמריקאים, גם בנות הארץ בנות 13 נראות בנות 20 והולכות לשכב
^^הרבה שחורים מצליחים שם ניהיו מצליחים בזכות האילומינטי (גם הכישרון, אבל הם לא היו מצליחים כמו שהם מצליחים היום בלי האילומינטי)
את סתם טיפשה עלק בישראל יותר גרוע משם
שתקי כבר וגם שם יש מקרי אונס רצח הטרדות וכל זה את מודעת לזה פי 100 על ישראל ויותר גרועים אפילו בחדשות כבר לא מראים כי זה כבר הפך לשיגרה שם
אנונימי
כמה צפוי שאת תאמיני גם באילומינטי חחח את פשוט יותר ויותר טיפשה מתשובה לתשובה
אנונימי
פי 100 כי זו מדינה שפי 100 יותר גדולה מישראל הקטנה

לך לראות את הקליפ של ריהאנה של rude boy, תראה שבתמונה (לפני שתיכנס ותצפה בסרטון) יש משולש מצויר ועין ליד
יש גם המון מפורסמים אחרים שמוכיחים לי שהאילומינטי קיים
אפילו בישראל
לך לקליפ של סינדרלה עם נועה קירל, יש שם מישהו עם קעקוע על הגב (זה נראה כאילו הוסיפו את זה בפוטושופ) של הסמל של האילומינטי- פירמידה עם עין באמצע
חחח אנונימית את מבינה שבכל רחוב שתלכי יכול להיות שיסתכלו לך על הגוף, נכון? ובקשר לאקדחים את צודקת נכון, זה קורה לרוב בארצות הברית *אבל* אלו אחדים, אם נער אחד הביא אקדח בתיק אז לכולם יש אקדחים בתיק?

אה ועוד משהו, יש דרך להתנסח.
אנונימי חלאס זאת הטיפשה הזאת שאוהבת לריב עם כל אחד
תמיד חושבת שהיא צודקת ואף פעם לא תודה שהיא טועה
שתמשיך לחשוב שבישראל יותר גרוע עד שתגיע לארצות הברית תפחד לצאת אחרי 6 בערב לרחובות
אנונימית
^ראית את הקליפ סינדרלה עם האולטראס?
תראה את האיש עם הסמל על העורף ב 1:17
נועה קירל החמודה לא יודעת שאבא שלה עשה "עסקה עם השטן" כשהיא הייתה קטנה, אולי עכשיו היא כבר מודעת למה שקורה בעולם המוזיקה או שאולי לא (כי אבא שלה מנהל אותה ואני בטוחה שהוא יודע והוא עובד איתם).
איך אתה מסביר את זה שהיא הגיעה להוליווד?
קשרים. זו קונספירציה (ולא, זו לא תאוריית קונספירציה).


יש עוד זמרים שעושים כל מיני סימנים "שטניים"
וכן, יכול להיות שהזמרים בישראל לא עושים את הסימנים האלה בידיעה שזה קשור לאילומינטי (תוך כדי מתן הוראות מבימאי הקליפ שהם בטוח יודעים).
תזכור את מה שאני אומרת- ככל שאתה יותר מצליח, ככה אתה חייב להיות עמוק יותר בתוך הכת המפחידה והכוחנית הזאת.
^^תפסיק לשנות מאנונימי לאנונימית כל הזמן, אתה עלוב
את מאמינה באילומינטי? זה נגד היהדות גועל נפש
אנונימית
אני בוכהה אני זאתי שהתחילה להגיד עם המשפחה שלי מארצות הברית יא שבורה
אני לא הייתי שעתיים בסטיפס אני זה לא הוא שכחי מי זה
אנונימית
יא טמבל אני לא מאמינה באילומינטי/שטן
אני מאמינה שיש כת כזאת
אני בחורה זה דבר ראשון
ודבר שני טמבל קראי לאבא שלך הקירח הזה יא גויה
אנונימית
למה את מקללת את אבא שלה יסתומה רעה אחת
אנונימית
אופי דוחה
באמריקה כולם יעברו עלייך אם את בתולה יחייבו אותך לשכב איתם
וזה לא רק האפרו אמריקאים בכלל גם האמריקאים
מגעילים מסוממים ואיכס אחד גדול
ואני אומרת לך מניסיון.
אנונימית
אני מקללת אותו בהקשר אליה לא בהכרח אליו יא עמה את יודעת שזה בהקשר אליה סתמי
תפה גם את אהי לא מכירה אותו בשביל ללכלך עליו חלילה אבל היא מעצבנת רצח
אנונימית
את מעצבנת יותר
נשבע גוליו את מוזרה ממש ותעני את באמת 17?
ולא אני זה לא האנונימית
אנונימי
אה אין לך אבא
אנונימי
17
למה?
לפני שבוע היית 14 לא ואת מדברת פשוט כמו בת 12 אז חשבתי
אנונימי
חחח לא נמאס לך מהעקיצות האלה?
אני לא שיניתי את הגיל אף פעם
איזה עקיצות מה את רוצה נשבע את נשמעת כמו ילדה עם פיגור ועכשיו נזכרתי זה היה 16 אבל בטח היה לך יום הולדת אז זה השתנה
אנונימי
נכון
היה לי יום הולדת לפני כמה חודשים וזה השתנה ל17
זה לא יפה שאתה קורא לי ילדה עם פיגור, זו לא קללה
הם בסדר
מה הקשר אנונימית גם אם זה בהקשר אליה למה את מקללת הורים חצופה זה לא לעיניין בכלל את בטח בת 13 ואל תקראי לי עמה ואל תגידי לי סתמי תפה טמבלית
אנונימית
שתקי כבר אין לי כוח לשמוע אותך תהיי בטוחה שאני 13 חחח יא שבורה מהתחת
אנונימית
תראי איך את מדברת מסכנה מה קרה לך
אנונימית
וגם האנונימי הזה להגיד את המילה פיגור כנסיון לעלבון זה גועל נפש שתדע. תתבייש לך תת רמה
אנונימית
טוב מאמי העיקר שאת בסדר
אנונימית
מה זה משנה את אמרת שבישראל יותר גרוע ואני אומר לך המקום שם יותר גדול והם 300 מיליון אז תפעילי תשכל ברור ששם יותר גרוע
ואת באמת בת 17 ?
את נשמעת לי 12
אנונימי
^חחח זה בסדר אנונימית
אני שונאת אותו ואנחנו לא בקשר, שתלכלך עליו כמה שבא לה:)
לא השתמשתי בזה כקללה
אמרתי שאת כמו ילדה עם פיגור
יום טוב
אנונימי
אנונימי אתה גם ככה שטן מהלך אז לא שווה התייחסות אתה בן אדם מסריח מאוד לצערי
אנונימית
לפחות יש לי אבא
אנונימי
איזה שאלות?
לך אמרתי על אבא שלך כי את עיצבנת אותי ודיברת ככה אז למה שאני אשתוק
ולה אמרתי ילדה עם פיגור כי היא כזאת תקראי הכל
אנונימי
אחת מאמינה באילומינטי אחת בקארמה
אנונימי
מה הקשר מה שאמרת על אמריקה ידביל אתה קראת לה ילדה עם פיגור ועוד אמרת "לפחות לי יש אבא" קצת כבוד לכאלה שאין להם בן אדם רע ולא רק בתגובות שלך פה בכללי בכל שאלה אתה חתיכת סייט ותזהר במילים שאתה זורק לאנשים יש קארמה
אנונימית
חחח אין לך אבא חחח חחח
אנונימי
ומה הקשר שטן יעולה כאילו אנחנו מכירים כולה אמרתי שבאמריקה יותר מסוכן
אנונימי
אני לא נמשכת למראה רק לאלה המעורבים שלא נראים שחורים כלכך
ומבחינת תרבות אחלה תרבות חוץ מהיפ הופ כי אני לא מתחברת
אנונימית
ורק שתדעו שבממוצע לאפרו אמריקאים יש 20% דנא אירופאי ולחלק יש בנוסף לאירופאי גם דנא אינדיאני
הם מעורבבים בגלל העבדות אף אפרו אמריקאים הוא לא 100% אפריקאי בגלל זה יש שם המון בהירים וכאלה אבותיהם שבאו מאפריקה היו שחורים כמו האנשים ממערב אפריקה שזה האיזור שנלקחו ממנו עבדים
אבל עקב עירבוב יש המון אפרו אמריקאים בהירים וכאלה שנראים לבנים למרות ששתי ההורים שלהם כביכול שחורים והם תמיד מכחישים את הדנא הלבן שלהם גם אם יש להם סבא לבן הם יכחישו את זה או לא יגידו ויחשיבו את עצמם ואת המראה שלהם ל100% שחור
אנונימית
גם מלקולם אקס סבא שלו היה לבן
והוא החשיב את עצמו ל100% שחור
ככה הם האפרו אמריקאים מתכחשים לדנא הלבן שלהם
אנונימית
^^אחותי רק מי שאל
אנונימית
"הוא הלך להביא חלב ולא חזר"
לא
אנחנו עזבנו
אין לך לב אנונימי
^הא זה אבא שלך שלך??
אנונימי
מה זה אומר "שלך שלך"?
בטעות כתבתי פעמיים שלך
אנונימי
אה כן
אבא שלי
על מי חשבת שאני מדברת?
אהה הוא חשב שלאנונימית אין אבא חחח ואני לא הבנתי למה הוא אומר לה את זה כל שנייה גם מניאק וגם לא יודע לקרוא ולהבין
אנונימית
לפחות יש לי אבא מה הוא הלך להביא חלב ולא חזר ואל תחפרי מה את רוצה מהחיים שלי רשע מרושע חחח
אנונימי
שיהיה לך בהצלחה בחיים נשמה מקווה שאתה בן 10 לפחות זה יכול אולי טיפה להצדיק את האופי המכוער שלך בן אדם חסר חינוך :)
אנונימית
מה את נמשכת ללייטסקין הם מרגישים לי הומואים הכי טוב זה בראון סקין כי הדארק באמת לא מושך
אנונימית
מה הומו בצבע עור יא מכוערת
לייטסקין הכי יפים ובראון מכוערר
רק החומים שהם בצבע מוקה או חום בהיר כזה זה עוד נורמלי
אנונימית
מכוערת אחותך מה את מתעצבנת יחולת נפש xd
ככה הם נראים לי מה את רוצה חחח הם נראים כמו בחורות וגם מתנהגים כמו קוקסינלים זאת דעתי איזה תוקפנית חחח
אנונימית
איזה סתומות מה יש לכן ומה קשור מי דיבר על איך שהם נראים???
ובלי קשר אני חייבת להגיד אנונימית אני יודעת למה את חושבת על הלייטסקין ככה אבל זה סתם סטיגמה שהדארק המציאו להם. ובגלל זה הרבה חושבים את זה עליהם ..
ואנונימית שנייה תנשמי מה קרה מי ישמע מה היא אמרה למה את מגנה עליהם ככה נכון שהיא טועה אבל בכל זאת קצת פרופורציות..
ואנונימי תלמד לקרוא בפעם הבאה לפני שאתה מגיב ולא לזרוק סתם מילים ובזה סיימתי שיח איתך אפס קטן ומושתן
אנונימית
אני מגינה עליהם ככה כי אני בעצמי לייטסקין יא מכוערת בפנים היא יוצאת עלינו ומצפה שהאחרים ישתקו מה היא רוצה
זה שהיא דארק סקין לא אומר שכל השאר יפים אצלה מהצבע היא צריכה לנשום
אנונימית
והכי מצחיק שהיא קוראת לי חולת נפש
את יודעת בכלל מה זה אומר? למה את אומרת לי דברים כאלה חולניים?
אגב הומו זה לא קללה נשמה
אנונימית
אני ממש לא דארק סקין יטיפשה מאיפה הבאת את זה אני בעצמי אמרתי שהם לא מושכים ולא אמרתי כלום על לייטסקין בנות ככה שתירגעי חמודה את אמרת שלשחורים יש צבע של חרא יש יותר חוצפנית ממך יפוסטמה את כמו האנונימי שהגיב לזאתי רעה כמוהו
אנונימית
כל הלייטסקין האלה בכיינים ומתנשאים אני לא מאמינה זה באמת נכון מה שאומרים עליכם
אנונימית
איך אתם אומרים "לייטסקין" "דארקסקין" "בראוןסקין" כל אלה הם אותו הדבר אותו גזע הם כולם שחורים. אז למה אתם עושים הפרדה
מעניין למה בין לבנים בהירים יותר ופחות ולבנים בלונדינים ועם שיער חום לא עושים הפרדה
ובכל משפחה שחורה גרעינית יש לייק סקין, בראון סקין, דארק סקין
אנונימית
אז שהיא לא תקרא למי שלא לייטסקין צבע של חרא. היא פאטתית
אנונימית
כמה אנונימים אתם?
טוב תתבגר זריז אתה בן 10 רשע מרושע אין לה שום פיגור וגם אם התעצבנת לך תשתה כוס מים קרים ותרגע לדבר ככה זה רוע וטמטום כאחד. אינפנטיל
אנונימית
בואנה למה אתם יוצאים עליה גם אותי דארק סקין לא מושכים בכלל
רק לייטסקין או לבנים או חום בהיר ממש מושך כל השאר לא זה מזכיר לי חרא
אנונימית
ולך זה נראה שפוי לקלל אחרים ולגנות אותם כהומואים ?
אנונימית
כן נשמה את התחלת את קראת לנו חרא אז אל תבכי שמחזירים לך
אנונימית
אבל הומואים זה לא קללה ודארק סקין ממש לא נראה כמו חרא
ולמה כל השיחה הזאת זה רק קללות
^^ אני בוכה אז את מודה שאת דארקסקין איזה מצחיקה
אנונימית
תגידי מה את גנובה וגם אם הייתי דארק מה רע?? למה את גזענית כלפי העם שלך?? ואני בראון את לא אמרת שרק דארק סקין נראים כמו חרא אמרת גם על הבראון
אנונימית
^הם גזענים והומופובים
yikes
כן הבנים שהם דארק סקין מזעזעים בעיניי במיוחד האופי אבל הבנות סבבה
אנונימית
חחח אני צוחקת אני מנסה לעצבן אותך סורי אם נפגעת סעמק האתר הזה בכיין אחד אחד
למה שאני ארד על הגזע שלי אוף קצת הומור
אנונימית
מייקל בי ג'ורדן נחשב ברוןסקין? אם כן אז הוא החום היחיד שאני סימפית אליו
אנונימית
לא עצבנת אותי ובטח שלא פגעת בי אני יודעת שיש לי צבע יפה הדבר היחידי שעצבן אותי זה שלכלכת על שחורים וכשהחזרתי לך התבכיינת ואל תשחקי אותה "למה שאני ארד על הגזע שלי" כי את קראת להם חרא.
וזהו יאללה ביי
אנונימית
איזה גנובה את שתקי כבר מה את נעלבת מה את ילדה בת 12 יא מביכה
אנונימית
מי שנעלבה פה זאת את שהתבכיינת לי פה ומי שמביכה פה זאת את שקראת לעדה שלך חרא
אנונימית
מי אמר שאני אתיופית אני בוכהה
אנונימית
דה פאק אם את לא אתיופית אז את לא לייט בכלל את סתם שזופה
אנונימית
איזה חופרות ונודר האנונימית צודקת רק הלייטסקין יפים אם את בראון או דארק את בטוח מכוערת אבל אם את לייטסקין זה מעלה ישר
אבל יש בראון שיפות אבל ממה בהירות
אנונימי
אבל נכון דיברנו על הבנים? אז מה הקשר אתה מדבר על הבנות למה אתה תמיד מחפש אני לא מבינה אותך אנונימי אתה חייב בכל שאלה יש לך מה להגיד זה אובססיה
וגם ככה רוב הבנות לא מעדיפות בנים שהם לייטסקין סתם שתדע אז יאללה שבת שלום אל תענה לי
אנונימית
חחח אתם מדברים כמו מושפעים אני מתה
אני בטוחה שלפני הטיקטוק לא אמרתם בראון לייט דארק
נ.ב אני אנונימית חדשה
אנונימית
מה את רוצה אנונימית היו מלא תשובות קראתי מהר וזה גם לא היה מובן
אנונימי
^^ כי יש לה עדיפות לצבע לבן וצבע שהכי קרוב ללבן זה טוב בשבילה
אנונימית
אין בעיה שתלך עם לבן או עם מי שבאלה אבל לקרוא למי שלא נראה כמוהה חרא??? זה נראלך שפוי??
אנונימית
מה אובססיה הייתי פה לפני ופשוט ראיתי רק עכשיו ונשבע שרוב הבנות כן יעדיפו לייטסקין וגם בנים יעדיפו בנות לייטסקין אבל גם בראון בהיר ממש עם שיער מתולתל זה יפה
אנונימי
נו אמרתי שלייטסקין הכי יפים
ואז אמרתי שרוב הבנות יעדיפו לייט וגם הבנים יעדיפו לייט
אנונימי
מהה נשבע מה את משחקת אותה כל הבנות יעדיפו לייט ונודר שדארק נראים כמו חרא לא מבין למה מתלהבים מהם באמריקה בכלל
בראון עוד בסדר
אנונימי
טוב תמשיך לחיות בסרט שלך שהרוב מעדיפות לייט
אנונימית
חחח למה אתה מקנא ומה הקשר משחקת אותה אתה רציני איתי זכותי לחשוב שבראון נראים יותר טוב. אני גם לא אוהבת בנים שהם דארק אבל רואים שהרוב מעדיפות אותם
אנונימית
בנות כאלה
אנונימית
אנונימית
אוישש אנונימיתת את באמת חושבת שהרוב מעדיפות בנים כאלה?!??!?
אנונימית
מי אמר שאין לך זכות תאהבי מה שבא לך מה אכפת אמרתי בכלל על מה שהרוב יעדיפו
אנונימי
אני מסכימה שרוב הבנים מעדיפים את הבחורה הזאת אבל שהבנות יעדיפו מישהו כזה?
אנונימית
זאת ששלחת מכוערת אבל בערך בסגנון הזה
אנונימי
גברים כאלה זה הכי יפה שיש
אנונימית
נו נכון זה מה שאמרתי אבל הבת לא משהו יש יותר יפות
אנונימי
היא אחת היפות מה אתה מבין בכלל
אנונימית
טוב זאת דעתך אם את חושבת שהסגנון הזה הכי יפה
אנונימית
מהה נשבע שלא ורוב הבנים לא יעדיפו אותה הראש שלה מכוער כזה והשיער אין לי תאפליקציה אבל תכתבי בת לייטסקין ויבואו לך יותר יפות וככה בערך מה שהבנים יעדיפו
אנונימי
ויש איזה אתיופית לאה בזה בטיקטוק היא לא משהו אבל מלא אומרים שהיא יפה
אבל משהו בסגנון שלה זה הבראון שגם חלק מהבנים ירצו
אנונימי
אני בטוחה שהיא לא רואה אותך ממטר ולא כל חברה שתהיה לך אז תתקדם עלאק מכוערת סע יטמבל
אנונימית
הלאה הזאת כן משהו והיא יפה אבל ראיתי אתיופיות יותר יפות ממנה בטיקטוק
אנונימית
יש מלא אתיופיות יותר יפות ממנה
אנונימי
מיזאת לאה
אנונימית
מה את רוצה אנונימית אני חושב שהיא לא יפה
אנונימי
אה זאתיי אני בוכה באבא שהיא אחת המכוערות ויש לה פרצוף בלי הבעות פנים מבטיחה שהיא מכוערת פיצוצים
אנונימית
אבל לקרוא לה מכוערת הגזמת
אנונימית
נודרת הייתי מתה להיראות כמוה ואתה מדבר כאילו היא תשים עלייך לך לישון
אנונימית
על מי את מדברת
אנונימית
baza_lea12
אנונימית
היא לא יפה בכלל
אנונימית
יחופרת לכי זדייני מה את רוצה ממני
אמרתי יש מלא שחושבים שהיא יפה אבל אני חושב שלא ושיש אתיופיות בהרבה יותר יפות
אנונימי
הלאה הזאת היא לא מכוערת אל תגזימי היא נחמדה ויפה אבל פשוט מתלהבים ממנה יותר מידי לא יודעת למה אול כי היא בהירה עם תלתלים אבל יש אתיופיות הרבה יותר יפות ממנה
אנונימית
אמאלה כמה אנונימיות יש פה לא פלא שאתן רבות אחת עם השנייה בכל שאלה אתן לא יודעות מי נגד מי
אנונימית
אנונימי יטמבל אנחנו חושבות כמוך בנוגע ללאה אבל לא לגבי האמריקאית
אנונימית
הוא לא הבין חחח^
אנונימית
אני זאתי שכתבה על הלייטסקין שהם הכי יפים ובכלל התכוונתי לגברים שגברים שחורים הם לא מושכים אותי אישית, ורוב הבנות יעדיפו גבר שהוא לייט.
מה את דוחף את הבנות מה הקשר חחח
אנונימית
איך אנונימית חדשה מה קראת עכשיו את כל ה113 תשובות
אנונימי
לא אתה חי בסרט
רוב הבנים יעדיפו לייט או בראון
אבל רוב הבנות יעדיפו בראון או דארק
ואל תתווכח איתי על זה זאת דעתי :)

תודה אנונימית הוא סתם בכוונה דוחף בנות תמיד הוא חסר ביטחון בגלל זה
אנונימית
כן אחותי יש לו תבעיה בלי קשר לעכשיו כל הזמן אומר דברים לא קשורים
אנונימית
מה את רוצה יש פה אחת שרשמה ואתה מדבר כאילו היא תשים עלייך לך לישון
דיברתי אליה
והאמריקאית יש מלא יותר יפות תכתבי באפליקציה הזאת lightskingirl ותראי את הראשונות שם בטוח יותר יפות אבל מה זה משנה
אנונימי
לאלא יש עוד אנונימי נשבע לכם יש לפחות 3 ואתם תמיד חושבים שאני זה הם ואז אומרים לי דברים ואני לא מבין בגלל זה
אנונימי
השאלה הייתה מה חושבים על התרבות של האפרוא אמריקאים ותראו מה עשינו מהשאלה
אנונימי
הוא אוהב כאלו
אנונימית
נו ומה אתה חמור אז מה ענית לי בהקשר ללאה אמרתי שהאמריקאית לא תשים עליך
אנונימית
אמאלה xdd
אנונימית
איזה חופרים נודרת
מה יהיה?
על מה אתם רבים בכלל? על מי יותר יפה?
אני לא אומרת שדארק/בראון סקין לא יפים (אני חומה בעצמי), אבל הלייטסקין יפים
לא נתקלתי עד עכשיו בלייטסקין מכוער
את שתקי אין לך אבא
אנונימי
אנונימי אתה דוחה
אנונימית
אמאלה למה אתה אומר לה דבר כזה וואי
אנונימית
סתם חיים שלי את גוליו תמיד צודקת
אנונימי
אבל הנה הבחורה מהקליפ של איתי לוי
נראלי קוראים לשיר רוקדים עם הדמעות
היא בראון והיא מושלמת.
אנונימית
איזה שרוטות האנונימיות לפני שנייה רבתן
ואנונימי אין לי מה להגיד לך באמת... אתה נופל בלשונך כל פעם מחדש אתה מאמין באלוקים בכלל?
אנונימית
לא ראיתי את הקליפ אבל איפה אמרתי שאין בראון יפות להפך אמרתי שיש יפות אבל לרוב לא
אנונימי
הא ואני לא יהודי אני מאמין בישו
אנונימי
בקיצור אני כן מאמין באלוהים אבל לא יהודי
אנונימי
תחליט
אנונימית
את יודעת שגם נותרים מאמינים באלוהים?
אנונימי
נוצרים*
אנונימי
כן הם מאמינים באלוהים שלהם
אנונימית
לכולנו יש את אותו אלוהים גם למוסלמים וגם ליהודים
אנונימי
כן אבל נוצרים מאמינים בישו
אנונימית
ישו פעם היה יהודי יא דפוקה
אנונימית
אנונימי אתה טועה ומטעה.
ישו הוא שונה מאללה ומאלוהים שאנחנו מכירים
המוסלמים מאמינים במוחמד, אנחנו מאמינים באלוהים, והנוצרים מאמינים בישו.
זה ממש לא אותו אלןהים
אנונימית
למה את קוראת לי דפוקה? ואני יודעת את זה אז תסתמי תפה שלך
אנונימית
לזה התכוונתי יחור של תחת אחת
אנונימית
חתיכת מטומטמת לא דיברתי אלייך התכוונתי אליו וכתבתי בטעות דפוקה כוסאחותך
אנונימית
מה טועה ומטעה את באה ללמד אותי על האמונה שלי? קוראים לזה שלישיית הקודש
אלוהים
ישו
רוח הקודש כאילו הרוח שהכניסה את מריה אמא של ישו להיריון
אנונימי
ויטיפשה מוחמד הוא נביא לא אלוהים וגם ישו הוא לא האלוהים של הנוצרים האלוהים של היהודים של המוסלמים ושל הנוצרים הוא אותו אחד
אנונימי
טוב סליחה יטיפשה לפחות היית מתקנת
אנונימית
כן אבלזה כאילו שכל אחד מאמין באותו אלוהים רק במנהיגים שונים ולכל אחד יש סיפור שונה
האב - אלוהים
הבן - הנוצרים
ורוח הקודש.
אנונימית
איזה מטומטים
איך הגעתם מהשאלה על האפרו אמריקאים
לצבעי עור
לליט סקין דארק סקין ובראון סקין
ועכשיו לאמונות
מה נסגרר
אנונימית
תגידו לי מה יש לכם מה קשור עכשיו אתם רבים על אמונות חפרתם
אנונימית
יא כחבה איך אני אתקן אין לי אפשרות לערוך יש לי מתחת ל50 אמינות
אנונימית
כי היא אומרת לי שאני טועה לגבי האמונות שלי חחח
אנונימי
אני כולה שאלתי אותו אם הוא מאמין באחוהים והוא התחיל לענות לי בצורה פילוסופית ואנונימי שאלתי בגלל שזה נראה כאילו אתה אתאיסט סורי
אנונימית
אבל תהיי רצינית רגע גם את היית חושבת שאני מדברת אלייך את יכולה לשלוח הודעה נוספת ולרשום דפוק* ואז הייתי מבינה
אנונימית
איזה פילוספית חחח ניסיתי להסביר כי ידעתי שאת לא תביני אבל גם בזה האתיופים באתיופיה מאמינים בערך וגם חצי ממה שעלה לארץ היו מאמינים בזה
אנונימי
ולא אני לא אתאיסט למה זה נראה?
אנונימי
אנונימי ישוטר שלא ימחקו תשאלה בא לי להמשיך לדבר פה
אנונימי
בואו נפתח קבוצה
אנונימית
בואו איפה
אנונימי
אנונימי אני לא אומרת לך למה סורי
אנונימית
בגלל שאמרתי על אבא שלה כאילו?
זה היה בצחוק אבל לא הבנתי איך אלוהים קשור
אנונימי
אני לא אומרת וגם אתה לא תבין
אנונימית
בסדר אבל רק שתדעי שאם זה משאלות אחרות אז לא תמיד אני האנונימי יש עוד ולא יודע למה אתן תמיד חושבות שכולם זה אני
אנונימי
^רגע אז אתה זה זה שתב משהו עם הלייטסקין בנוצ שהן יותר יפות מהשחורות?
אנונימית
מאיפה צצת עכשיו אנונימי
אנונימי
עכשיו הם יחשבו שאני זה אתה ואני סתם מתחזה ואני יודע שזה נראה אבל נשבע שלא
אנונימי
אל תגזים ישקרן או אנונימי אחד או שניים
אנונימית
בכללי בשאלות של התגית יש 5 אנונימים בערך אפילו יותר וכולכם חושבים שאני זה כולם
ועכשיו יש פה עוד אנונימי שצץ בדיוק דיברנו על זה מוזר אבל זה לא אני
אנונימי
בסדר 5 בכללי אבל אני בטוחה שהאנונימי שרב עם האנונימיות כל הזמן זה אחד או שניים
אנונימית
אבל האנונימיות זאת תמיד אני והכחבה השניה שתמיד רבה איתי
אנונימית
ממש לא^ אני בטוחה שיש יותר ארבע אנונימיות פה בוודאות ואולי יותר גם הכי שמים לב לפי המינוסים שהאנונימי מקבל תמיד
אז שתדעי לך אם את זאת הקבועה שתמיד רבה אז את כל יום רבה עם מישהי אחרת כמו האנונימי חחח
אנונימית
לא הבנתי מה זאת אומרת זייפתם
אנונימי
דיברתי לאנונימית
אנונימית
מה זייפנו?
אנונימית
אבל היית מאנונימי איך עכשיו אנונימית מה
אנונימי
מתי הגנו על עצמנו אחי הם חושבות שאני זה אתה אבל נשבע זה לא אני נראה לי שהוא זה שאמר שהוא ידווח ואמרתח לו שוטר
אנונימי
על מה אתה מדבר ימתוסבך
אנונימית
אנונימי תכתוב אני אנונימי 2 כל תשובה שלך שיבינו אתה באת אחרי

אני זה עם הדתות והכל
אנונימי
אתה זה שאמר שבראון מכוערות?
אנונימית
שיגעתם את רבי כמה התראות מה אתם משוגעים
ועוד על הנושא הכי מטומטם
ואתם מדברים כאילו אתם נראים טוב בטח שלושתכם נראים כמו עגבנייה רקובה אז מה אתם מדברים על אחרים
וגם אתם מדברים כאילו ראיתם את כל הדארק ולייט סקין יש כאלה יפים ויש כאלה שלא אז סתמו תפה כבר
אנונימית
ואיך אתם מבדילים בין האנונימיות והאנונימים יא מוזרים
אנונימית
יסטוקרית מה קראת הכל חחח
אנונימית
אנונימי זה אתה שבאת באמצע ואמרת שאתה מדווח לנאמן ואז ימחקו למלא פה משו כזה
או שאחר?
אנונימי
דווקא הייתה שיחה סבבה
אנונימי
אני? לא קראתי הכל קראתי רק את ההתחלה
מה אני חסרת חיים
אנונימית
אנונימית שכתבה שאני כל יום רבה עם מישהי אחרת
אני בחיים לא רבתי עם אנשים כאן חות מהשאלה הזאת יא הזויה
אנונימית
אלה אפרו אמריקאים..
הם בסדר יש יפים ויש מכוערים כמו בכל עדה אחרת
זה תלוי שואלת השאלה אם את אוהבת את האף שלהם כי לדעתי האף די הורס
אנונימית
מה את סתומה את בעצמך אמרת "אבל האנונימיות זאת תמיד אני והכחבה השניה שתמיד רבה איתי" אז אמרתי שאין מישהי שתמחד רבה איתך כי זה מישהי אחרת כל פעם
אנונימית
כל האלה שאתם מדברים עליהם כמוהו
הם מעורבים. כל הלייט והבלה בלה שאתם רואים בטיקטוק הם קוראים לעצמם שחורים בגלל הצבע שלהם אבל אחד ההורים שלהם או הסבא/סבתא הוא לא שחור.
אפרו אמריקאים הם במקור ממערב אפריקה לול אבותיהם היו שחורים כמו הלילה כמו המערב אפריקאים שאתם מכירים. הנה עמוד אינסטגרם של שחורים מעורבים בטח הבנים שם זה המראה שאתם אוהבים
סורי אבל הם כולם מעורבים אז אתם אוהבים מראה מעורב. לא מראה שחור.
חח מי עשה לי מינוס? זאת האמת אתם יכולים לבדוק בעצמכם עם האנשים שיש לכם פטיש עליהם לכולם יש שורשים לבנים.
הone drop rule מושרש חזק אצלם זה חוק שהיה שנים באמריקה שמי שיש לו דם שחור אפילו אם זה אחוז הוא שחור.
ואני בטוחה שאתם מכירים אפריקאים אם לא אתם מוזמנים לבדוק בגוגל תמונות של אנשים מניגריה גאנה קמרון כל המדינות שהובאו משם עבדים לאמריקה. מעניין למה הם נראים קצת שונה מהאפרו אמריקאים?
גם ביונסה וריהאנה הם לא שחורות שלמות. האמריקאים יודעים שיש להם שורשים לבנים הם פשוט מתכחשים להם בגלל שרוב השורשים האלה זה מאונס
אנונימית
על מה המינוסים ימכוערים עניתי על מה שהיא שאלה
אנונימית
חולה עליכם יא מושלמים למה הפסקתם לריב? עד שבאתי

בקישור סרטון ליום טוב יותר❤
אנונימית
אני בוכההההה
אם בא לכם נמשיך לריב פה בלילה במילא אני אצל סבתא שלי משעמם לי אבל מסכנה שואלת השאלה
אנונימי
לאא לא צריך די הגזמנו שבת שלום
אנונימית
^^פאק איפה הבית של סבתא שלך? (לא בקטע מטריד/קריפי)
אנונימית
נו תענה
אנונימית
האנונימי שאמר סתמו תפה זה לא אני
ולמה את רוצה לדעת חחח
אנונימי
סתם כי גם אני אצל סבתא שלי ודודים שלי גם פה
אנונימית
חחח פתאום אנחנו דודים אני מת אבל לא אין מצב
אנונימי
חחחחחחחחח נוו תגיד אני במתח
אנונימית
אני אומר לך שאין מצב כי כל הילדים יצאו רק אני נשארתי בבית עם הזקנים אז לא
אנונימי
הא כאילו בלי קשר או את חושבת שאנחנו באותו בית חחח
אנונימי
בלי קשר
אנונימית
אני בכללי מהצפון אבל עכשיו אני באשדוד
אנונימי
הא
אנונימית
אנונימי מה נתקעת על זה שאין לי אבא?
חחח טוב אז ..... שונה ממש שיש פה בארץ אבל אתה יודע שילוב של אתיופי ו פראנגי גפרנגי לא יוע איך כותבים את זה.
נו בסדר
תגיד אות ראשונה אם אתה לא רוצה פשוט תכתוב לא
אני לא מכריחה
אנונימית
מה הקשר חחח פשוט אמרת שיש מצב שאנחנו באותו בית ואני אומר לך שלא אין מצב כי כל הילדים יצאו ואני היחיד שנשאר מהקטנים
אנונימי
נוו אז תגיד את העיר זה לא כאילו אני אבוא עכשיו לשם מה משעמם לי
או שתגיד את האות הראשונה של השם שלך/של העיר ואני כבר אבין לבד
אנונימית