22 תשובות
לא.. רק להתאמן
להיתאמן.
שואל השאלה:
אבל היא תצטרך להתאמן יותר מגבר כדי שיהיה לה שרירים נכון?
אבל היא תצטרך להתאמן יותר מגבר כדי שיהיה לה שרירים נכון?
אנונימי
לא
תזונה נכונה ואימונים טובים, זה הכל
תזונה נכונה ואימונים טובים, זה הכל
תלוי עם את מתגבנת בגודל או בשריר עצמו
שואל השאלה:
לא הבנתי למה את מתעצבנת??
לא הבנתי למה את מתעצבנת??
אנונימי
שואל השאלה:
לא הבנתי את חושבת שגבר ואישה שווים בכוח הפיזי שלהם?
לא הבנתי את חושבת שגבר ואישה שווים בכוח הפיזי שלהם?
אנונימי
שואל השאלה:
חחח קודם כל אני בן 20 ודבר שני את מצחיקה אותי שאת חושבת שאת יותר חזקה ממני
חחח קודם כל אני בן 20 ודבר שני את מצחיקה אותי שאת חושבת שאת יותר חזקה ממני
אנונימי
שואל השאלה:
לא באמת את רמבו מה אני יגיד לך
לא באמת את רמבו מה אני יגיד לך
אנונימי
שואל השאלה:
כן ברור
כן ברור
אנונימי
שואל השאלה:
עושים לך פו את עפה
עושים לך פו את עפה
אנונימי
נראלי שתלוי למה אתה מתכוון בשרירים:)
האם אתה מתכוון לזה שפשוט יהיה לה שריר, השריר שלה יהיה חזק
או שאתה מתכוון לכך שהגוף יהפך שרירני?
לצורך הדוגמא נשים צריכות לעבוד קשה יותר כדי שיהיו להן קוביות בבטן.
אז כן יש הבדל בין הגוף של גברים לנשים.
לגברים יש מסת שריר גבוהה יותר.
"מה לעשות, לפחות מבחינה פיזיולוגית אנחנו שונים. ההבדל הקריטי בין גברים לנשים הוא ההבדל ההורמונלי שבא לידי ביטוי גם בכל הקשור לכושר.
לדוגמה, ההורמון הגברי טסטוסטרון קיים בכמויות נמוכות אצל נשים בהשוואה לנוכחות שלו אצל גברים. הוא הורמון אנאבולי שמעודד בנייה, בין היתר של מסת שריר, ולכן משחק תפקיד חשוב ומרכזי בכל הקשור לטיפוח וניפוח השרירים.
בכלל, המאזן ההורמונלי של גברים ונשים שונה ובא לידי ביטוי בהרכב הגוף (אחוזי וכמויות השומן, השריר והעצם), ולכן הפוטנציאל של נשים לפתח מסת שריר גדולה מאוד הוא נמוך יותר.
ההבדלים הפיזיולוגיים בין גברים לנשים מתבטאים גם בכוח שלהם. הנשים תסלחנה לי כאן, אבל בגדול, גברים חזקים משמעותית יותר מהן. כך יוצא שהגירוי השרירי באימון הכוח הנשי יהיה נמוך בהרבה מאימון הכוח הגברי, ולכן נשים תפתחנה פחות שרירים מכיוון שהדרישה השרירית של נשים נמוכה יותר בהשוואה לגברים."(מתוך האתר של כללית)
מוזמן לקרוא עוד בקישורים:
https://www.clalit.co.il/he/lifestyle/sport/fitness/pages/women_muscles.aspx
https://www.holmesplace.co.il/the-difference-between-men-and-women-in-sports/
האם אתה מתכוון לזה שפשוט יהיה לה שריר, השריר שלה יהיה חזק
או שאתה מתכוון לכך שהגוף יהפך שרירני?
לצורך הדוגמא נשים צריכות לעבוד קשה יותר כדי שיהיו להן קוביות בבטן.
אז כן יש הבדל בין הגוף של גברים לנשים.
לגברים יש מסת שריר גבוהה יותר.
"מה לעשות, לפחות מבחינה פיזיולוגית אנחנו שונים. ההבדל הקריטי בין גברים לנשים הוא ההבדל ההורמונלי שבא לידי ביטוי גם בכל הקשור לכושר.
לדוגמה, ההורמון הגברי טסטוסטרון קיים בכמויות נמוכות אצל נשים בהשוואה לנוכחות שלו אצל גברים. הוא הורמון אנאבולי שמעודד בנייה, בין היתר של מסת שריר, ולכן משחק תפקיד חשוב ומרכזי בכל הקשור לטיפוח וניפוח השרירים.
בכלל, המאזן ההורמונלי של גברים ונשים שונה ובא לידי ביטוי בהרכב הגוף (אחוזי וכמויות השומן, השריר והעצם), ולכן הפוטנציאל של נשים לפתח מסת שריר גדולה מאוד הוא נמוך יותר.
ההבדלים הפיזיולוגיים בין גברים לנשים מתבטאים גם בכוח שלהם. הנשים תסלחנה לי כאן, אבל בגדול, גברים חזקים משמעותית יותר מהן. כך יוצא שהגירוי השרירי באימון הכוח הנשי יהיה נמוך בהרבה מאימון הכוח הגברי, ולכן נשים תפתחנה פחות שרירים מכיוון שהדרישה השרירית של נשים נמוכה יותר בהשוואה לגברים."(מתוך האתר של כללית)
מוזמן לקרוא עוד בקישורים:
https://www.clalit.co.il/he/lifestyle/sport/fitness/pages/women_muscles.aspx
https://www.holmesplace.co.il/the-difference-between-men-and-women-in-sports/
אנונימית
שואל השאלה:
חח איזה כיף זה לרשום מה שרוצים
בטח את איזה ילדה חנונית
חח איזה כיף זה לרשום מה שרוצים
בטח את איזה ילדה חנונית
אנונימי
אם להיקרא חנונית בגלל שאני משתדלת לעזור לאנשים ולענות להם תשובה רצינית או כי אני קצת מכירה או יותר נכון משתדלת להכיר את העולם שנמצא סביבי אז.. כן חנונית גאה:)
אנונימית
שואל השאלה:
לא אמרתי את זה לך
לא אמרתי את זה לך
אנונימי
שואל השאלה:
חחח את באמת חיה בסרט שאת יותר חזקה ממני???
חחח את באמת חיה בסרט שאת יותר חזקה ממני???
אנונימי
שואל השאלה:
אני שוב רושם הכי קל זה להתחבא מאחורי מקלדת אני גם יכול לרשום שאני האיש הכי חזק בעולם
אני שוב רושם הכי קל זה להתחבא מאחורי מקלדת אני גם יכול לרשום שאני האיש הכי חזק בעולם
אנונימי
שואל השאלה:
מה לא הבנתי כלום
מה לא הבנתי כלום
אנונימי
חחח אתם בני עשרים ועשרים ושלוש ורבים מי יותר חזק אני מת מה זה כיתה ג בנים נגד בנות
אה ובנות לא צריכות לקחת משהו כדי שיהיה להן שרירים אבל בנים כן יותר חזקים בממוצע מבנות
nam. את בטח חלשה רצח
שואל השאלה:
חחח ברור היא סתם חלשה
חחח ברור היא סתם חלשה
אנונימי
באותו הנושא: