התחברות
הרשמה
זה מוזר שאני מתאהבת במישהי בגלל מי שהיא? כאילו אני יכולה להתאהב בילדה שהיא ממש לא הטעם שלי, אבל אם אני אהיה (פירוט למטה)
אבל אם אני אהיה איתה מספיק זמן אני אמשך אליה?
זה לא כל כך טוב..
וזה נשמע קצת צומי אבל לא אני לא צוחקת כי זה באמת ככה .
(בת בי 14)
19 במרץ 2021, 00:13
3 תשובות
ברור שהגיוני
י
ילדה רנדומלית:)
כן
M
McFly
ככה זה אמור להיות
ה
המרוקאי הרגוע
באותו הנושא:
עד כמה זה מוזר שנערה בת 16 מתאהבת במישהו שגדול ממנה ב10 שנים?
זה מוזר שאני מתאהבת בבן אדם ואז מתאהבת ביופי שלו?
מוזר שאני מתאהבת בארתור ריד?
מה לעשות אם אני חושבת שאני מתאהבת במישהו מפה?
זה מוזר שאני מתאהבת רק באנשים מהאינטרנט?
מוזר שאני מתאהבת רק בבנים שגדולים ממני?אני לא יכולה לראות את עצמי עם בן בגילי
זה מוזר שאני מתחברת יותר לערסים ואני חושבת שערסים הם יותר חמודים ואני יותר מתאהבת בהם?
אני חושבת שאני מתאהבת במישהו..
אני מרגישה שאני מתאהבת במישהו שרק יפגע בי מה אני עושה??
זה מוזר שאני מתאהבת לפני אופי ופחות ביופי
נראה לי שאני מתאהבת במישהי מהשכבה שלי