7 תשובות
בכלל לא
לא :)
לא חח. גם אני ככה כאילו גם יופי אבל בעיקר אופי. והאמת זה הכי טוב כי יופי נעלם עם השנים ויופי לא.
לא!!!
זה טוב ועדיף ככה!
זה טוב ועדיף ככה!
זה ממש לא מוזר
לא אני יכול להיתאהב במישהי בלי ליראות אותה אופי זה מה שחשוב השאר זה בונוס
ההפך, זה מראה שאת בן אדם לא שטחי ואת מסתכלת על נשמה של בן אדם. זו מעלה ממש גבוהה (:
בעולם של היום יש המון חומריות ושטחיות. לא שאני אומרת שלא אמורים גם למצוא חן מבחינה חיצונית, כן? צריך שיהיה חיבור כזה גם, אבל להתמקד באופי של בן אדם זה דבר גבוה ויפה.
מה שמוזר באמת זה להימשך נטו לחיצוניות ואחר כך להיתקע עם מישהו עם אופי כזה שאת לא באמת רוצה...
בעולם של היום יש המון חומריות ושטחיות. לא שאני אומרת שלא אמורים גם למצוא חן מבחינה חיצונית, כן? צריך שיהיה חיבור כזה גם, אבל להתמקד באופי של בן אדם זה דבר גבוה ויפה.
מה שמוזר באמת זה להימשך נטו לחיצוניות ואחר כך להיתקע עם מישהו עם אופי כזה שאת לא באמת רוצה...
אנונימית
באותו הנושא: