10 תשובות
לא(?)
להתאהב זה גם דבר יפה
למה לחסום
להתאהב זה גם דבר יפה
למה לחסום
אי אפשר
שואל השאלה:
לא קשור פשוט יוצא שנשבר לי הלב ואני לא רוצה
לא קשור פשוט יוצא שנשבר לי הלב ואני לא רוצה
אנונימית
בטח שאפשר פשוט להתעסק במשהו וזה משגיח הכל
אפשר להדחיק...אבל אל תשלמי על טעות של אחרים אם פעם נשבר לך הלב תהיי רווקה לנצח?
שואל השאלה:
לא אף פעם לא נשבר לי הלב כן התאכזבתי וכן יש לי רגשות אבל אני פוחדת מזה להדחיק ניסיתי זה לא עוזר אני עדיין מרגישה
לא אף פעם לא נשבר לי הלב כן התאכזבתי וכן יש לי רגשות אבל אני פוחדת מזה להדחיק ניסיתי זה לא עוזר אני עדיין מרגישה
אנונימית
אמרת למעלה שכן... בכל אופן אם תמצאי דרך יעילה שלחי לי לפרטי, אני כרגע מדחיק ולא חושב על זה בכלל כבר איזה 4 שנים ואני תיכף עובר דירה אז זה יפסיק
אי אפשר
יש אנשים שנולדים ככה, כמוני. אני לא מביעה רגשות של חולשה ואני לא מפתחת רגשות לאנשים בקלות, ככה קרה
אנונימית
באותו הנושא: