6 תשובות
פשוט תתעלמי מהם ככה אני עושה אבל בסופו של דבר את תצתרכי להוציא אותם
מצטרפת לשאלה ותודה שהגבת לי בשאלה ששאלתי קודם
תתעסקי בדברים אחרים במקומם
זה מה שאני יודעת על הנושא אבל לא מומלץ להגיע למצב הזה.
חסימת רגשות יכולה לקרות באופן אוטומטי.
לכל בן אדם יש מספר מסוים של דברים שהם יכולים לעבור, ברגע שאת עוברת את המספר הזה ואת עוברת כמה דברים שאת לא יכול להתמודד עימם(טראומות, וכאלה יכולה לנבוע מדיכאון) המוח משתק את הרגשות כמנגנון הגנה זה נקרא numb -חסר תחושה זה לא משהו שמישהו רוצה לחוות מניסיון רב,את לא תרגישי כלום,לא תהני מכלום,את פשוט תהיה שקטה ,משותקת,כבויה.
חסימת רגשות יכולה לקרות באופן אוטומטי.
לכל בן אדם יש מספר מסוים של דברים שהם יכולים לעבור, ברגע שאת עוברת את המספר הזה ואת עוברת כמה דברים שאת לא יכול להתמודד עימם(טראומות, וכאלה יכולה לנבוע מדיכאון) המוח משתק את הרגשות כמנגנון הגנה זה נקרא numb -חסר תחושה זה לא משהו שמישהו רוצה לחוות מניסיון רב,את לא תרגישי כלום,לא תהני מכלום,את פשוט תהיה שקטה ,משותקת,כבויה.
שואל השאלה:
תודה על התשובה❤
תודה על התשובה❤
darkshadow14 זה בדיוק שקרה לי... יש מצב שזה זה? פשוט פתאום הפסקתי להרגיש כל מיני דברים, שמחה עצב אהבה כעס דיכאון נוסטלגיה וכל דבר בערך והעניין הוא שאני רק בן 15 וזה קרה לפני שנה ואני ממש סובל בגלל זה, זה הגיוני שזה זה? יש דרך לבטל את זה?
אנונימי