15 תשובות
כן
לא,
חוששני שלא
הולכת בקו ישר אבל בצורה עקומה

כבר מהמשפט הזה אפשר להבין כמה דברים
אנונימי
סתם לא כל כך
אבל טיפה
בדוק
שואל השאלה:
צולעת כזה חחח
אנונימית
את מנסה לתאר מה את לא, שיכור לא היה כותב ככה
שואל השאלה:
מהחת לא הבהתי חחח יסאחע
אנונימית
רשמת את המשפט די טוב יחסית לאחת שאמורה להיות שיכורה
קרוב קרוב...
רוצה קצת ג'וינט יא סאחית?
אני צוחק
אבל פעם הבאה תנסי להשתכר לפני שאת מתארת את זה
שואל השאלה:
לא איכסה זה מסריח
אנונימית
שואל השאלה:
לא הבנתי את המשפט האחרון אבל סבבה
אנונימית
^^לא, זה אחלה
אולי גם קצת קוקאין אח''כ, זה בכלל מצויין

סתם צוחק
צריכים לשתות במינון, זה ממש ממש גרוע להשתכר, אחרי זה את מרגיש כ''כ דפוק