13 תשובות
לא אני לא חנון
אני יודעת לפתור.
עד עכשיו לא ידעתי שקיים דבר כזה שנקרא קיוברים
שואל השאלה:
קיוברים לרוב פותרים את זה כמה שיותר מהר
אז זאת לא אני חחח, אני פותרת ב2 דקות בערך
שואל השאלה:
אפשר להתאמן
כן נכון :)
שואל השאלה:
אם צריך אני יכול לעזור
יש למישהו פה 4x4?
שואל השאלה:
לי יש 4x4
שואל השאלה:
שיא שלי 8.36
שואל השאלה:
שניות
חוץ מזה מתוך סקרנות מה השיא שלך
קיימים וחיים, אני מניח שרוב הספיד קיוברים בישראל לא נמצאים בסטיפס אז כנראה שההיענות לא תהיה גבוהה