8 תשובות
כשזה יוצא מגבול ההגיון, אני מתעלם
ממציאים מגדרים נו כל אחד היום זה משהו אחר
אנונימית
שואל השאלה:
^^^אנונימית
אני יודעת
אבל אם אני לא טועה אם יודעים את המגדר של החיה אפשר
וגם נניח זאת הכלבה שלי, היא יותר מסתם חפץ בשבילי, מעדיפה לטעות (והרבה עושים את זה) מאשר לקרוא לה זה
^^^אנונימית
אני יודעת
אבל אם אני לא טועה אם יודעים את המגדר של החיה אפשר
וגם נניח זאת הכלבה שלי, היא יותר מסתם חפץ בשבילי, מעדיפה לטעות (והרבה עושים את זה) מאשר לקרוא לה זה
אנונימית
it יכול לשמש לשון פנייה אישית כאשר אדם רוצה לפנות ביחיד אמיגדרי לאנשים אחרים לשון , למרות שמקובל יותר לפנות בthey /them אם האדם עליו פונים מבקש שתפנו עליו בit זו בקשה ולכן מכובד לקבל את הבקשה ולפנות אל-it בit
זה לא נכון לא להתייחס לחיות כ it את חייבת ככה זה נכון.
אנונימית
אנשים שמגדירים את עצמם כחפצים
זה יותר הגיוני מלהגדיר בתור רבים, זה בטוח
אני מגדיר את עצמי כטוסטר.
זה יותר הגיוני מלהגדיר בתור רבים, זה בטוח
אני מגדיר את עצמי כטוסטר.
אנונימי
זה חרטא
יש גם אנשים שאומרים שהמגדר שלהם זה kittyself או כל מיני דבר מוזרים כאלה ולא צריך להתייחס אליהם
יש גם אנשים שאומרים שהמגדר שלהם זה kittyself או כל מיני דבר מוזרים כאלה ולא צריך להתייחס אליהם
שואל השאלה:
^אבל they/them (כלומר "הם/ן") זה לא it (כלומר ליטרלי "זה") כשמעבירים את זה ליחיד
הם/ן זה פניה בלשון אמיגדרי ואני יכולה להבין את זה, אז למה הם צריכים עוד לשון פניה, במיוחד שזאת פניה שאני עושה כשאני מתארת חפץ?
וגם יש את אלה שמגדירים את עצמם גם כאמגדריים וגם כהיא/הוא שאני לא מבינה.. :/
^אבל they/them (כלומר "הם/ן") זה לא it (כלומר ליטרלי "זה") כשמעבירים את זה ליחיד
הם/ן זה פניה בלשון אמיגדרי ואני יכולה להבין את זה, אז למה הם צריכים עוד לשון פניה, במיוחד שזאת פניה שאני עושה כשאני מתארת חפץ?
וגם יש את אלה שמגדירים את עצמם גם כאמגדריים וגם כהיא/הוא שאני לא מבינה.. :/
אנונימית
באותו הנושא: