15 תשובות
לא. אבל סתם ככה את לא צריכה להאמין לכל מה שכותבים פה כי לא כולם מבינים בכל דבר ויש מלא דעות בהרבה דברים
קצת, כי יש פה מלא משתמשים שסתם עושים ספאם.
שואל השאלה:
אני מאמינה להם כי אני חושבת שהם דוברי אמת ואני חושבת שאיבדתי את היכולת לברור עובדות מדעת.
אנונימית
כע
אנונימי
חד משמעית לא כי יש פה מקרים אמיתיים אבל לא הכל כי יש פה כמה החומרים רציניים
אם זה בלי הוכחות, ומשהו לא הגיוני - אז כן.

אלא כן כן זה דעת תורה (והם מביאים לך מקורות שאותן ניתן לאמת), שלזה את כן אמורה להאמין (כי זה דברי אלוקים חיים).
שואל השאלה:
חלקם לא דווקא אנונימיים.
אנונימית
שואל השאלה:
הם מוכיחים את רוב הדברים שלהם
אנונימית
שואל השאלה:
כן על אותו נושא
אנונימית
שואל השאלה:
חיסונים כן.
הם מאוד אמיניים בעיניי

גם אחותי אומרת שאני טיפשה שמאמינה להם
אנונימית
אם יש להם הוכחות - אז זה לא טיפשות להאמין להם...
אולי היא תפסה לשון הפסוק במשלי יד, טו.