6 תשובות
שואל השאלה:
תודה לעונים הגברברים
תודה לעונים הגברברים
אנונימי
שיער שונה אני מניח
כי זה אזור רגיש
שים בושם
סוג עור שונה,
גם מגלחים לך את השיער עם תהר גילוח, שהוא הרבה יותר חד ועדיף לגילוח מאשר סכיני גילוח עם ה5 להבים של היום
כדי שלא יגרד, תנסה למצוא קרם גילוח טוב, ממליץ כמה שפחות להבים בסכין, לפני הגילוח תוודא לשטוף הכל עם מים חמים ואחרי הגילוח תשטוף הכל עם מים קפואים. בנוסף אפשר למרוח קרם לחות או אפטר שייב ללא אלכוהול אחרי הגילוח
גם מגלחים לך את השיער עם תהר גילוח, שהוא הרבה יותר חד ועדיף לגילוח מאשר סכיני גילוח עם ה5 להבים של היום
כדי שלא יגרד, תנסה למצוא קרם גילוח טוב, ממליץ כמה שפחות להבים בסכין, לפני הגילוח תוודא לשטוף הכל עם מים חמים ואחרי הגילוח תשטוף הכל עם מים קפואים. בנוסף אפשר למרוח קרם לחות או אפטר שייב ללא אלכוהול אחרי הגילוח
זה מקום סגור ולא נושם. ואז מזיעים שם וזה גורם לגירוי של העור. צריך פשוט לדאוג שיהיה שם איוורור אחרי הגילוח וזהו
באותו הנושא: