20 תשובות
מה זה
לא רע נשים זה בזבוז
בתור אישה אלפא
אני יכולה להגיד לך שאין שום דבר רע בזה
אני יכולה להגיד לך שאין שום דבר רע בזה
שואל השאלה:
אמרתי שאלה לגברים בלבד חחח ושמח שאת לא פמיניסטית
אמרתי שאלה לגברים בלבד חחח ושמח שאת לא פמיניסטית
אנונימי
התבלבלתי הצילוו זה רע מאוד חשבתי כתבת פנמיזם
אין שום סיבה שאני לא אהיה פנמיסטית ליטרלי בא לי זכויות
אוקיי לא אכפת לי שאני לא גבר אני הולכת לענות
פמניזם קיבל שם רע ואין לזה שום סיבה. אנחנו נטו רוצות שיוויון ולכל אלה שאומרים שכבר יש שיוויון תפתחו את העיניים שלכם
פמניזם קיבל שם רע ואין לזה שום סיבה. אנחנו נטו רוצות שיוויון ולכל אלה שאומרים שכבר יש שיוויון תפתחו את העיניים שלכם
אנונימית
שואל השאלה:
חחח אבל למה נכנסתן לשאלה לגברים. ואם הייתי עם בוקסר?
חחח אבל למה נכנסתן לשאלה לגברים. ואם הייתי עם בוקסר?
אנונימי
שואל השאלה:
חחח מצחיק שבעיקר בנות עונות לי כאן כששאלתי את הגברים
חחח מצחיק שבעיקר בנות עונות לי כאן כששאלתי את הגברים
אנונימי
תלוי עד כמה השוביניזם קיצוני.
אם זה משהו פוגעני (לדוגמה, לטעון שהמקום של הנשים הוא במטבח): יש אנשים שיחשבו שזה בסדר שיש לאנשים אחרים דעות שונות, אבל אני לא מסכים. כשמישהו אומר שהמקום של הנשים הוא במטבח, הוא לא סתם עוד איזה מישהו שמביע את דעתו. הוא פוגע, מאוד אפילו. הוא מוריד מהערך של הנשים, בכך שהוא אומר שנשים לא מספיק טובות, חזקות או חכמות כדי ללמוד ולהתקדם למקומות שבהם יש גברים. לחשוב שהמקום של הנשים הוא במטבח, זה בעצם להגיד שגברים יותר טובים בכמעט כל אספקט אפשרי. וממתי בדיוק זה בסדר לחשוב שאתה יותר טוב, נעלה או חכם מאנשים אחרים בגלל מה שיש לך בין הרגליים? צר לי לבשר לך, אבל עצם העובדה שאתה גבר ממש לא הופכת אותך ליותר טוב, נעלה או חכם מנשים. זה פשוט לא עובד ככה. אייקיו לא נקבע על פי איבר המין שלך.
לצורך העניין, אם מישהו יגיד לכם שהוא תומך בעבדות של אנשים שחורים, הייתם מקבלים את הדעה שלו ואומרים שהיא לגיטימית? אני בספק. ומה בדיוק ההבדל בין שתי הדעות האלו? בשני המקרים מדובר על בן אדם שחושב שהוא יותר טוב, נעלה או חכם מאחרים בגלל מאפיין חיצוני. ולכן, נדמה לו שזה אומר שהאנשים האלו חייבים לשרת אותו. אם תשאלו אותי, זה שיגעון גדלות באיזשהו מקום. אני לא חושב שיש מקום לדעות כאלו, כי אני לא נותן מקום לדעות פוגעניות. לפי דעתי, אין לו אפילו זכות להביע את הדעה הזו.
אם זה משהו לא פוגעני (לדוגמה, לחשוב שנשים לא אמורות להתגייס לתפקידים קרביים), אז זה בסדר בעיניי. אני לא מסכים עם הדעה הזו, אבל אני עדיין מקבל אותה. זה סה"כ להכיר בעובדה שנשים בממוצע פחות חזקות מגברים. לכן, אני לא רואה בזה שום דבר פסול.
אם זה משהו פוגעני (לדוגמה, לטעון שהמקום של הנשים הוא במטבח): יש אנשים שיחשבו שזה בסדר שיש לאנשים אחרים דעות שונות, אבל אני לא מסכים. כשמישהו אומר שהמקום של הנשים הוא במטבח, הוא לא סתם עוד איזה מישהו שמביע את דעתו. הוא פוגע, מאוד אפילו. הוא מוריד מהערך של הנשים, בכך שהוא אומר שנשים לא מספיק טובות, חזקות או חכמות כדי ללמוד ולהתקדם למקומות שבהם יש גברים. לחשוב שהמקום של הנשים הוא במטבח, זה בעצם להגיד שגברים יותר טובים בכמעט כל אספקט אפשרי. וממתי בדיוק זה בסדר לחשוב שאתה יותר טוב, נעלה או חכם מאנשים אחרים בגלל מה שיש לך בין הרגליים? צר לי לבשר לך, אבל עצם העובדה שאתה גבר ממש לא הופכת אותך ליותר טוב, נעלה או חכם מנשים. זה פשוט לא עובד ככה. אייקיו לא נקבע על פי איבר המין שלך.
לצורך העניין, אם מישהו יגיד לכם שהוא תומך בעבדות של אנשים שחורים, הייתם מקבלים את הדעה שלו ואומרים שהיא לגיטימית? אני בספק. ומה בדיוק ההבדל בין שתי הדעות האלו? בשני המקרים מדובר על בן אדם שחושב שהוא יותר טוב, נעלה או חכם מאחרים בגלל מאפיין חיצוני. ולכן, נדמה לו שזה אומר שהאנשים האלו חייבים לשרת אותו. אם תשאלו אותי, זה שיגעון גדלות באיזשהו מקום. אני לא חושב שיש מקום לדעות כאלו, כי אני לא נותן מקום לדעות פוגעניות. לפי דעתי, אין לו אפילו זכות להביע את הדעה הזו.
אם זה משהו לא פוגעני (לדוגמה, לחשוב שנשים לא אמורות להתגייס לתפקידים קרביים), אז זה בסדר בעיניי. אני לא מסכים עם הדעה הזו, אבל אני עדיין מקבל אותה. זה סה"כ להכיר בעובדה שנשים בממוצע פחות חזקות מגברים. לכן, אני לא רואה בזה שום דבר פסול.
אחי אתה באמת חושב שמגיעות לנשים פחות זכויות?
מצחיק שמצחיק אותך שמלא בנות נכנסו
זה הקטע, כתבת לגברים בלבד ייכנסו לך הרוב בנות
זה הקטע, כתבת לגברים בלבד ייכנסו לך הרוב בנות
אנונימית
שואל השאלה:
לא חושב שלבנות יש פחות זכויות הן פשוט שונות מגברים
לא חושב שלבנות יש פחות זכויות הן פשוט שונות מגברים
אנונימי
^ לחשוב שאנחנו שונות זה לא שוביניזם
שוביניזם זה לחשוב שאנחנו נחותות מכם ולכן לא מגיעות לנו זכויות כמו שלכם
שוביניזם זה לחשוב שאנחנו נחותות מכם ולכן לא מגיעות לנו זכויות כמו שלכם
שואל השאלה:
לא את זה לא אמרתי, רק אני אומר שיש דברים שאתן יותר טובות בהם ויש דברים שאנחנו יותר טובים ממכם כל אחד יעשה את מה שהוא טוב בו. למשל לוחמה...
לא את זה לא אמרתי, רק אני אומר שיש דברים שאתן יותר טובות בהם ויש דברים שאנחנו יותר טובים ממכם כל אחד יעשה את מה שהוא טוב בו. למשל לוחמה...
אנונימי
שוביניזם זה מפגר, הרעיון שלו מפגר. כולנו בני אדם, מין לא אמור לשנות. הסיבה היחידה ששובינזם וכל ההאפליות קיימות כי אנחנו חרא גזע שכל מה שהוא עושה זה לפגוע בעצמו במקום בגזעים אחרים.
"לא את זה לא אמרתי," - אז אתה לא שוביניסט.
אני בת אבל רק תקרא כי אתה נראה לי קצת מתבלבל לגביי הפירוש של פמיניזם.
*פמיניזם אומר שיוויון זכויות ותנאים וכזה לנשים ולגברים. לא אומר שום דבר מעבר.
זה לא אומר שנשים שוות לגברים או שנשים שוות יותר מגברים. זה רק אומר שמגיע להם יחס שווה.
כיום יש פמיניסטיות שמנסות לעלות את מעמד האישה מעל מעמד הגבר שזה לא סבבה והן שוביניסטיות לכל דבר.
*שוביניזם זה שזכויות הגבר והאישה לא שווים. יכול להיות שהגבר מעל האישה או להפך.
אז כן, זה רע כי שום מין לא נעלה יותר מהמין השני.
*פמיניזם אומר שיוויון זכויות ותנאים וכזה לנשים ולגברים. לא אומר שום דבר מעבר.
זה לא אומר שנשים שוות לגברים או שנשים שוות יותר מגברים. זה רק אומר שמגיע להם יחס שווה.
כיום יש פמיניסטיות שמנסות לעלות את מעמד האישה מעל מעמד הגבר שזה לא סבבה והן שוביניסטיות לכל דבר.
*שוביניזם זה שזכויות הגבר והאישה לא שווים. יכול להיות שהגבר מעל האישה או להפך.
אז כן, זה רע כי שום מין לא נעלה יותר מהמין השני.
זה כמו פמיניזם, זה נלחם בשביל להטות את המאזניים וזה דבר רע ואני מאמין בשוויון
אנונימי נראה לי נתקעת בכמה פמיניסטיות קיצוניות שאמרו לך שאתה שוביניסט על שאתה חושב ששני המינים שונים, תזכור שהן לא חכמות
באותו הנושא: