6 תשובות
תחשבי שאני מזמן עברתי את כמות הקלוריות המומלצת ליום
לחשוב על זה שאני אכלתי 300
פופ נעלמה ההרגשה הרעה
חחח חחח מאמי תפסיקי להתעסק בכמה קלוריות את אוכלת זה לא עושה לך טוב
את תמיד תרדפי אחרי הקלוריות והמשקל וזה יגיע למצבים לא כל כך נעימים
ממליצה לך לא לחשוב על זה יותר מידי ולחשוב על זה שוואי איזה טעים מה שאכלת
נגיד אני מקודם דפקתי המבורגר עזבי את זה שנהנתי מכל רגע באמת, ממש לא מעניין אותי כמה קלוריות זה למרות שאני יודעת שזה הרבה:) פשוט מעדיפה להנות מהרגע ולא לחשוב על הקלוריות יותר מידי
תנסי גם
אנונימית
אל תרדפי אחרי הקלריות זה מרגיש לא נעים...
אל תחשבי על זה יותר מידי
מגיע לך לאכול!
מגיע לך לפנק את עצמך מידי פעם
לא יקרה כלום
הכל בסדר תזכרי לקחת הכל בפרופורציות ולא להגזים יותר מידי
מה את רצינית? נראלך 20 קלוריות ישנו משהו? מה את באמת אומרת את זה?
20 קלוריות לא יזיז לך בין אם אכלת או וויתרת עליהם.