9 תשובות
עשיתי אתמול פעם ראשונה אחרי הרבה מאוד זמן שלא עשיתי,
ניסיתי לזמן משהו בקשר ללימודים שהיה אמור לקרות היום-
לצערי לא עבד לי וזה ממש מבאס אותי ומוריד לי את האמונה.
אבל אני אמשיך לנסות.
אנונימית
לא מהסיבה הפשוטה דברים טובים קורים מהשפעה פסיכולוגית הרבה פעמים ואם אתה מאמין שזה עובד ואתה ממש מתאמן ורוצה שזה יצליח בסופו של דבר יעלה לך הביטחון ויש סיכוי הרבה יותר גבוה שתצליח כשאתה יותר אופטימי ובטוח בעצמך
לא יודעת
ניסיתי המוןן פעמים וזה לא תמיד עבד, רק לפעמים
אני כן מאמינה במשיכה: אם אתם מרגישים טוב אתם תמשיכו אליכם דברים טובים ודברים ילכו חלק בחיים שלכם.
אבל לא יודעת פחות מאמינה בזה
אני כן מאמינה שהיקום יביא אלינו רק דברים שאנחנו צריכים וש90% מהאירועים בחיינו הם התפיסה שלנו אליהם (כלומר איך שאנחנו מרגישים בזמן הזה)
אבלל לא יודעת
הייתי רוצה להאמין
אבל זה אף פעם לא ממש עובד לי
אז אני פשוט נותנת ליקום לעשות את העבודה ודואגת לאיך שאני מרגישה בכל אופן
שואל השאלה:
אני מזמנת משהו שאמור לקרות השבוע ואני אדעכן אתכם אם עבד
אנונימית
כןן יואו אני מנסה עם כלב מתישהו
עדכון?
אנונימית
שואל השאלה:
אה שיט שכחתי להעדכן - כן זה עבדד
אנונימית
יאא, אני ממש שמחה בשבילך! אפשר לשאול באיזה שיטה השתמשת ומה ניסית לעשות?
אנונימית
שואל השאלה:
פשוט התנהגתי כאילו זה כבר קרה , להיות בטוחה שזה יקרה ולא לחשוב שזה לא יקרה.
אנונימית