8 תשובות
תדברו על זה בדיוק כמו שאתה שואל פה
לפי דעתי אחרי נשיקה ראשונה / אני אוהב אותך. במיוחד בגיל 15, כי בגיל 18 כבר נשיקות לא הופך לאיזה משהו שמסמל משהו
שואל השאלה:
להגיד לה שניהיה נגיד לבד אני אוהב אותך ואם היא מחזירה לי אז אני אנשק אותה?
תקשיב הנשיקה הראשונה שלי פשוט קרתה . שנינו התביישנו במיוחד הוא, והוא פשוט התקרב אליי בנשיקות הוא נישק לי את הלחי והתקדם לאט לאט ופשוט זרמתי עם זה. הרעיון שנתת מקסים בעיני, כי לנשק בן אדם שלא אוהב אותך זה פחות נעים. אם היא תענה בחזרה , תנשק אותה. זה גם ייצור רגע מאוד נעים ורומנטי כזה.
שואל השאלה:
סבבה ויש לי שאלה אם אני ועוד ילדה בקטע אחד של השני יש מבטים דיברנו טיפה אבל בשביל שממש להיות איתה ביחד והכל אני צריך קודם כל לאהוב אותה?כי זה לוקח מלא זמן איזה שלוש חודשים בשביל באמת לאהוב את הבן אדם אבל אני לא רוצה שמצד שני ירד לה בזמן הזה ובכלל לא יקרה שום דבר כי אני רוצה להיות עם מישהי שאני באמת אוהב אותה
שואל השאלה:
לא כי זה יהיה הזדמנות חד פעמית היא די נדירה נגיד ככה היא בלונדינית עם עיניים ירוקות אז אבל איך זה קורה
אתה אוהב אותה בגלל המראה שלה? זהו? אתה יודע בשביל זוגיות ארוכה וטובה צריך לאהוב גם את האופי איך תסתדר איתה אם נגיד היא בן אדם עם אגו ענק או לא אוהבת לעשות איתך דברים שאתה אוהב וכאלה.. קודם כל נתחיל מזה שמאיפה אתה יודע שהיא בקטע שלך גם? מבטים זה לא תמיד כמו שזה נראה יכול להיות שהיא בכלל לא שמה לב. אבל תנסה מה אכפת לך, תדבר איתה אתה לא חייב על ההתחלה ממש לפתח רגשות. תעברו תהליך ביחד ותתאהבו עם הזמן . ושוב האופי גם חשוב לא רק המראה
הכל בא בזמן שלו, תהיה בטוח שגם היא לא אוהבת תוך שניה. יכול להיות שהיא חושבת אבל בתור בני אדם אנחנו לא אוהבים כל כך מהר. אני וחבר שלי אמרנו אחד לשני אני אוהב.ת אותך קצת זמן אחרי שנהיינו ביחד אבל היינו בקטע המון זמן. אם ירד לה ממך מהר אין לך מה לאהוב אןתה . אל תמהר לשום מקום ישלך עוד הרבה שנים למצוא מישהי שתאהב באמת. כרגע הכל התנסות. אתה יכול לחכות לרגע שתאהב אותה אבל בזוגיות כזאת אף אחד לא אוהב על השניה. בזוגיות עם הזמן לומדים אחד על השני דברים ומגלים צדדים . ואו אני ממש יודעת דברים יחסית לילדה בת 14 וחצי