5 תשובות
אני שנאתי את הכיתה שלי כל כך ולא היו לי בה חברים אז אלוהים שישמור hell no
אנונימית
לדעתי כל אחד מהתלמידים רעב בזמן אחר או לא רעב בכלל אז זה בזבוז זמן לאכול בשעה מסודרת כולם ביחד
בשביל מקרים כאלה בהם הילד/ה רעב/ה יש הפסקה ובהם יכולים לאכול
תודה
לא טיפה משוגעת
אבל הקטע זה זמן איכות יענו
כאילו לפי דעתי תרשמי כן
כי קל יותר למצוא נימוקים בעד

ותרשמי "מכיוון שרעיון זה יכול לתרום לגיבוש הכיתה. באופן טבעי, לא כל הילדים בכיתה יתחברו ולכן קביעת זמן לארוחת בוקר משותפת של כל הכיתה עשויה להיות דרך מצוינת אשר תתרום לגיבוש הכיתה ותסייע ליצור חברויות בין ילדים שלא התחברו לילדים מסוימים ואף תתרום לחיזוק חברויות קיימות"
אנונימית
יש לי כמה נימוקים נגד תסדרי את זה במילים שלך ולפי התבנית
נימוק ראשון: לא כל אחד רעב בזמן שהשני רעב (תרחיבי גם בנוסף)
נימוק שני: יש ילדים שלא אוהבים לאכול ביחד ומעדיפים לאכול לבד
נימוק שלישי: יש ילד שיכול לבוא נגיד עם אוכל שהשני לא אוהב ויתחילו להשפיל אותו ולהגיד איזה ריח מסריח יש פה וכו' למשל שמישהו בא עם כריך טונה זה יוצר מצב לא נעים גם לתלמידים בכיתה וגם לאותו תלמיד שהביא את האוכל שהוא בוחר לאכול
נימוק רביעי: מצטברים ריחות וזה מזעזע
זה אחלה רעיון, כמו ביסודי.
זה נותן זמן משותף עם כל הכיתה ואפשר לדבר, לאכול ולהתחבר עם ילדים