3 תשובות
מסתכלים על הפצצה ולוחצים על 4
כשאת מסתכלת על הפצצה יש לך שם כפתור.
אתה לוחץ על המקש של ווינדוס וl וזה משחרר לך את העכבר ואתה פשוט לוחץ על הפצצה