6 תשובות
שואל השאלה:
וואי הלוואי שיהיה קפסולות לפחות עד שנה הבאה , אני לא סובלת את הקפסולה השנייה
וואי הלוואי שיהיה קפסולות לפחות עד שנה הבאה , אני לא סובלת את הקפסולה השנייה
אנונימית
מתי שיגמר הקורונה
שנה הבאה
לנו אמרו שאם יהיה בכיתה מעל 90% של מתחסנים
מתי שתגמר הקורונה, אם זה בכלל יקרה מתישהו..
אולי שנה הבאה, אני לא חושב שהשנה.
באותו הנושא: